شهدا الگوی عملی جهت حفظ روحیه انقلابی و نفی سلطه هستند
کد خبر: 3787491
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

شهدا الگوی عملی جهت حفظ روحیه انقلابی و نفی سلطه هستند

گروه سیاسی ــ مدیر آموزش و پرورش مریوان در یادواره شهدای دانش‌آموزی این شهرستان گفت: شهدا الگوی عملی جهت حفظ روحیه انقلابی و نفی سلطه هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در یادواره شهدا دانش‌آموز که امروز، 15 بهمن‌ماه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی شهرستان مریوان با برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی دبیرستان نمونه دولتی عفاف گرامی داشته شد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، از شهدا به‌عنوان مظهر عزت و سرافرازی ابران اسلامی نام برد و افزود: شهدا با تقدیم خون خود کشور را بیمه کردند و ضرورت دارد تا با ادامه راه این اسطوره‌های مقاومت و ایثار و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان بیان کرد: نسل امروز نیازمند الگوی عملی جهت حفظ روحیه انقلابی و نفی سلطه است و شهدای والامقام بهترین الگوی عملی هستند؛ چرا که با حماسه‌های به یاماندنی در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر و ایادی آن‌ها در منطقه ایسادند و از استقلال و آزادی کشور که ارمغان انقلاب شکوهمند اسلامی بود، حفاطت کردند.
وی عنوان کرد: امروز وظیفه همه آحاد جامعه از جمله دانش‌‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی است تا از دستاوردهای انقلاب و شهدای گرانقدر به خوبی مواظبت کنند و فرهنگ ناب شهدا و ارزش‌های والای آنان را به نسل‌های بعدی انتقال دهند.
عرفانی شهرستان مریوان به‌عنوان یک شهرستان شهید‌پرور نام برد و یادآور شد: مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی 6 شهید فرهنگی و 79 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
انتهای پیام

captcha