کاروان قرآنی انقلاب به عنبرآباد کرمان رسید
کد خبر: 3787585
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

کاروان قرآنی انقلاب به عنبرآباد کرمان رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ كاروان قرآنى انقلاب در پانزدهمین روز از سفر 21 روزه خود به استان‌های مختلف کشور، دوشنبه 15 بهمن‌ماه با حضور در شهرستان عنبرآباد واقع در استان كرمان به اجراى برنامه‌های قرآنی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ كاروان قرآنى انقلاب در پانزدهمین روز از سفر 21 روزه خود به استان‌های مختلف کشور، دوشنبه 15 بهمن‌ماه با حضور در شهرستان عنبرآباد واقع در استان كرمان به اجراى برنامه در دبيرستان دخترانه شبانه‌روزى عفاف اين شهرستان پرداخت.

کاروان قرآنی انقلاب به عنبرآباد کرمان رسید

در ابتداى این برنامه كه با خوش‌آمدگويى جمعى از دانش‌آموزان اين شهرستان همراه بود، اميرى، مدير دارالقران آموزش و پرورش عشايرى كرمان به تلاوت آياتی از سوره فجر پرداخت.

در ادامه، منصور آقامحمدى، پیشکسوت قرآنی و مجرى برنامه با اشاره به دستاوردهاى انقلاب در تربيت اساتيد علمى قرآنى، از محمدرضا صلح‌جو، پیشکسوت قرآنی و استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) دعوت كرد تا به ایراد سخنانی بپردازد. صلح‌جو نیز دقایقی درباره اهمیت و عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی آن سخن گفت.

کاروان قرآنی انقلاب به عنبرآباد کرمان رسید

حسن ختام این محفل قرآنی، تلاوت مجلسی محمدرضا رجبى، نفر اول ترتیل قرآن کریم در مسابقات دانشگاه آزاد سراسر کشور بود که آیاتی از سوره زمر و كوثر را قرائت کرد.

اعضای کاروان قرآنی انقلاب پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع، مهمان دفتر امام جمعه این شهرستان شدند.

گفتنی است، محفل قرآنی دیگری به همت کاروان انقلاب، عصر امروز در مصلى عنبرآباد و با حضور جعفر فردى و سعيد پرويزى، قاریان بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha