وزیر ارتباطات مرکز شتاب‌دهنده کسب و کارهای فناورانه را افتتاح کرد
کد خبر: 3787601
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

وزیر ارتباطات مرکز شتاب‌دهنده کسب و کارهای فناورانه را افتتاح کرد

گروه فن‌آوری اطلاعات ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که هم‌زمان با جشن‌های پیروزی انقلاب در مشهد حضور دارد، مرکز شتاب‌دهنده کسب وکارهای فناورانه را افتتاح‌ کرد.

وزیر ارتباطات مرکز شتاب دهنده کسب و کارهای فناورانه را افتتاح کردبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، مرکز شتاب‌دهنده کسب و کار‌های فناورانه، تحت عنوان «گرین تک» را افتتاح کرد.
در جریان این بازدید تفاهم‌نامه‌ای میان «سازمان فناوری اطلاعات» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه حمایت‌ها از کسب وکار‌های نوپا و شتاب‌دهنده‌های کسب و کار‌های فناورانه به امضا رسید.
امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات درباره امضای این تفاهم‌نامه گفت: مرکزی که امروز در اداره پست افتتاح شد، چند بخش دارد که هفت شتاب‌دهنده می‌توانند در آن مستقر شوند.
وی افزود: هر هفت شتاب‌دهنده توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و قرار نیست که دولت مدیریت آن‌ها را بر عهده بگیرد.
ناظمی تصریح کرد: قبل از استقرار این شتاب دهنده‌ها باید درخواست برای ما ارسال شود تا در کمیته‌ای این درخواست مورد تأیید قرار گیرد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات افزود: ما تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم که شامل مجموعه‌ای از امکانات وزارت ارتباطات و سایر نهاد‌ها است که در اختیار این شتاب دهنده‌‎ها قرار می‌گیرد و یکی از این نهادها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
وی افزود: با این معاونت توافق شد اگر شتاب‌دهنده‌ای انتخاب شد، بخشی از هزینه‌های آن‌ها از قبیل تجهیز را معاونت علمی و فناوری تقبل کند.
انتهای پیام
captcha