پیوستن «فردی» و «پرویزی» به کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3787608
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

پیوستن «فردی» و «پرویزی» به کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی انقلاب با حضور جعفر فردی و سعید پرویزی، قاریان بین‌المللی کشورمان امشب در شهر جیرفت به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به کرمان؛ کاروان قرآنی انقلاب در پانزدهمین روز از سفر خود به استان‌های مختلف کشور، غروب دوشنبه ۱۵ بهمن‌ماه وارد جیرفت در استان کرمان شد و با حضور در مسجدالرسول(ص) شهر جيرفت به اجرای برنامه قرآنی پرداخت.

پیوستن «فردی» و «پرویزی»  به کاروان قرآنی انقلاب

در ابتدای این محفل که با حضور پرشور و اشتیاق مردم جیرفت و پخش مستقیم از شبکه قرآن سیما همراه بود، جعفر فردى، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت‌.

سپس، حجت‌الاسلام سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت با تبریک ایام دهه فجر و تشکر از مدیران قرآنی کشور به دلیل راه‌اندازی کاروان قرآن انقلاب، اظهار کرد: تداوم نظام در گرو برآورده كردن مطالبات مردمى است. رفع محرومیت‌ها و مقابله با مشکلات اقتصادی باید با شتاب بیشتری پیگیری و به موازات آن به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه شود.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: فعاليت‌هاى قرآنى بايد ساماندهى شود. اینکه کار قرآنی در قالب سازمان‌ها و یک معاونت در وزارتخانه پیگیری شود، كافى نيست، بلکه به نظر می‌رسد بايد وزارتخانه علوم و معارف قرآنى داشته باشيم. با توجه مسئولان و فعالان قرآنی به این امر، زيبنده است كه قرآن يك وزارتخانه داشته باشد.

حسن ختام این محفل نیز که با اجرای منصور آقامحمدی، پیشکسوت قرآنی برگزار شد، تلاوت سعيد پرويزى، قاری بین‌المللی کشورمان بود.

محفل قرآنی در مصلای عنبرآباد

کاروان قرآنی انقلاب پیش از عصر امروز، به منظور برپایی محفل انس با قرآن کریم، مهمان مصلای عنبرآباد در نزدیکی جیرفت بود.

پیوستن «فردی» و «پرویزی»  به کاروان قرآنی انقلاب

در ابتداى اين محفل قرآنى كه با اجراى منصور آقامحمدى و پخش مستقيم از شبكه قرآن همراه بود، سعيد پرويزى، قارى بين‌المللی کشورمان به تلاوت آیات ابتدایی سوره فتح پرداخت که تشویق حاضران را در پی داشت.

پیوستن «فردی» و «پرویزی»  به کاروان قرآنی انقلاب

امام جمعه شهرستان عنبر آباد در این محفل با قدردانی از حرکت کاروان قرآنی انقلاب در روزهای اخیر گفت: شما موفق شدید در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عطر تلاوت قرآن را شهر به شهر به مردم هدیه کنید و در راستای تبلیغ فرهنگ قرآن کریم گامی موثر بردارید.

وی همچنین گفت: اکنون پس از گذشت چهاردهه از انقلاب اسلامی، به حضور قرآن بیش از هر زمانی نیازمندیم، چون با عمل به دستورات آن است که یک جامعه می‌تواند به سعادت برسند. حرکت کاروان قرآنی انقلاب کار بسیار تحسین‌برانگیزی است که امیدواریم به‌صورت مستمر و منظم ادامه پیدا کند.

در پایان این محفل انس با قرآن، جعفر فردى، قارى بين‌المللى كشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

گزارش از محمدرضا رجبی
انتهای پیام

captcha