اجازه نمی‌دهیم انقلاب اسلامی مظلوم بماند
کد خبر: 3787632
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
حجت‌الاسلام‌ محمد قمی:

اجازه نمی‌دهیم انقلاب اسلامی مظلوم بماند

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما قیام را از حضرت زهرا(س) فرا گرفته‌ایم، گفت: اجازه نمی‌دهیم که انقلاب مظلوم بماند؛ همه ما باور داریم انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش بزرگ است و ان‌شاالله ما در قبال این انقلاب که جلوه حق است کوتاهی نخواهیم کرد.

انقلاب اسلامی، مظهر حضرت حق است/ملت پای قیام خود ایستاده است

به گزارش ایکنا از خوزستان، تجمع بزرگ حماسه‌آفرینان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شب گذشته، 15 بهمن‌ماه با حضور هیئت‌های مذهبی، فعالان فرهنگی مساجد، مداحان، هنرمندان، مؤسسات و خانه‌های قرآنی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) حق حیات به گردن همه ما دارند، گفت: گوهرشناسی همچون مقام معظم رهبری درباره امام فرمودند: «او به همه فهماند، علی وار زیستن افسانه نیست. او یعنی خمینی کبیر به همه فهماند تا آستانه مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. دم عیسوی و نفس امام مرده‌ها را زنده کرد. خود ایشان فرمود جوان‌ها از عشرت‌کده‌ها سر سجاده‌های خون نشستند، این دم عیسوی است. بیان و برهان مصطفوی او به مرده‌ها و کالبد بی روح جان بخشید».

وی اظهار کرد: بعد از امام خمینی(ره) ما قدری به خود اجازه می‌دهیم با ادبیات موحدین حرف بزنیم. هستی هر چه هست تجلیات حضرت حق است. این انقلاب، مظهر حضرت حق است. او «مقلب القلوب و الابصار» است و ما تجلی این اسم حق را در احوال ملت خود دیده‌ایم. قلوب و ابصار و احوال این ملت در باطنی ترین لایه‌ها به انقلاب کشیده شد.

قمی ادامه داد: انقلاب اسلامی، یک جو ظاهری صوری نبود که فروکش کند؛ 40 سال است که این ملت در حال انقلاب است. انقلاب یک واقعه تاریخی نیست که چهلمین سالگردش رسیده باشد. انقلاب یعنی مؤمنان و مجاهدان لحظه به لحظه در مسیر تحقق اراده الهی قیام کردند.

وی با اشاره به دعوت همواره امام به قیام بر مبنای آیه «قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى‌ وَ فُرادى‌»(سبأ، 46) در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: امام با شیطان بزرگ درافتاد و پیروز شد. یکتا موعظه پروردگار همین آیه است و امام این موعظه را همواره بیان می‌فرمود. کلام امام همین است و ملت ما این موعظه پروردگار را محقق کرده است. ما قومی قیام کرده هستیم، این ملت در حال استقامت است و پای قیام خود ایستادگی می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مرحوم امام حفظ انقلاب را از اصل انقلاب مهم تر می‌دانستند، گفت: شما هیئات مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی و فرهنگی پیش قراولان این مردم قیام‌کرده و در حال استقامت هستید. گرچه مشکلات زیاد است و آنکه کوتاهی کرده را باید سر به راه کرد؛ اما حواسمان هست که با دشمنی درگیریم که همه این دست و پا زدن‌هایش به تعبیر رهبری، پاتک به تکی است که انقلاب اسلامی زده است. انقلاب اسلامی پنجه به چهره استکبار کشیده و آن را در سراشیبی افول انداخته است.

قمی با بیان اینکه این انقلاب جلوه نور فاطمه صدیقه(س) است و این سخن مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: ما قیام را از حضرت صدیقه(س) فرا گرفته‌ایم و پس از آن این مسیر را در جهت اقامه حق و اقامه ولایت طی می‌کنیم. همه ما مبلغ و مبیّن انقلاب اسلامی هستیم و اجازه نمی‌دهیم که انقلاب مظلوم بماند. همه ما باور داریم انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش بزرگ است و ان‌شاالله ما در قبال این انقلاب که جلوه حق است کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha