اولین سالگرد دو شهید گمنام در تربت جام
کد خبر: 3787666
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

اولین سالگرد دو شهید گمنام در تربت جام

کانون خبرنگاران نبأ ــ اولین سالگرد دو شهید گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با حضور مسئولان در مسجد علی ابن‌ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون ‌خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین سالگرد دو شهید گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با حضور ائمه جمعه و‌ جماعت، فرماندار، کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، 15 بهمن‌ماه در مسجد علی ابن‌ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طاهری، امام جمعه تربت جام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام، گفت: به برکت شهدا، امروز آرمان‌های جمهوری اسلامی در جهان صادر شده و در دل آمریکا و اسرائیل وحشت افتاده است که به‌دنبال دیوارکشی به دور مرزهای خود هستند.
وی افزود: دشمنان ملت ما را مورد تحریم اقتصادی، تسلیحاتی و هجمه فرهنگی قرار دادند که اگر هر کشوری به جای ایران بود، تسلیم استکبار جهانی می‌شد اما ملت قهرمان ایران ۴۰ سال است که در مقابل تهاجمات آمریکا مقاوم ایستاده ‌و شعار مرگ بر آمریکا را با بصیرت کامل و‌ حساب شده علیه شیطان بزرگ سر می‌دهند و ‌از آرمان‌های انقلاب عقب‌نشینی نکرده‌اند.
امام جمعه تربت جام بیان کرد: به برکت انقلاب و شهدا، امام و رهبری امروز نا‌امن‌ترین نقطه جهان اسرائیل است که دو روزه در مقابل موشک‌های غزه تسلیم شد و الان رژیم اسرائیل از درون متلاشی شده است.
طاهری با اشاره به عوامل سقوط یک جامعه، گفت: نفاق، پشت کردن به قرآن، ولایت و امامت، حرمت‌شکنی، پیروی از شیطان، تفرقه و اختلاف از عوامل سقوط یک جامعه است.
وی با اشاره به فرارسیدن حماسه ۲۲ بهمن، اظهار کرد: شرکت گسترده ملت قهرمان و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر دشمن را عصبانی خواهند کرد و حضور پررنگ مردم موجب عقب‌نشینی دشمنان خواهد شد هر چند که استکبار جهانی دست‌بردار از انقلاب اسلامی ایران نیست.
علیرضا سروی
انتهای پیام

captcha