همایش «پرچم‌داران فاطمی» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3787721
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

همایش «پرچم‌داران فاطمی» در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه همایش پرچم‌داران فاطمی در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور هیئات مذهبی برگزار می‌شود، گفت: شورای هیئات مذهبی برای حضور پرشور و مطلوب مردم در این مراسم برنامه‌ریزی کند.

همایش بزرگ «پرچم‌داران فاطمی» در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان شب گذشته، 15 بهمن در نشست شورای هیئت‌های مذهبی استان سمنان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی باید در برگزاری مراسم ایام فاطمیه و همچنین دهه فجر هوشیار باشند، گفت: نقش نظارتی شورای هیئات مذهبی در این راستا باید تقویت شود.

وی از برگزاری همایش پرچم‌داران فاطمی در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور هیئات مذهبی  در 21 بهمن خبر داد و گفت: شورای هیئات مذهبی برای حضور پرشور و مطلوب مردم در این مراسم برنامه‌ریزی کند.

به گفته شکری، ۴۰ سالگی آغاز بلوغ و شور است؛ لذا باید برنامه‌های ویژه‌ای برای پیش‌روی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنیم تا با همه کاستی‌هایی که وجود دارد نقش هیئت‌های مذهبی بسیار حساس است و امروز حیات نظام به حضور هیئت‌های مذهبی و مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به همزمانی دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند در کنار برگزاری مراسم فاطمیه از بنرها و پارچه نوشته‌هایی با مضامین انقلاب اسلامی نیز به‌خوبی استفاده کنند‌ که در این راستا یکی دیگر از انتظارات ما از هیئت‌های مذهبی حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که می‌تواند در مجامع عمومی نشان‌گر نقش ویژه تشکل‌های دینی در صحنه‌های مختلف باشد.

وی افزود: دیگر انتظار ما از هیئات مذهبی حضور پرشور در تمامی مراسم انقلاب اسلامی شامل یادواره‌های شهدا، همایش‌ها، برنامه‌های ویژه این ایام شامل آئین مذهبی، فرهنگی و ... است که باید پرشورتر از سال گذشته انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت ارائه عملکرد و اخبار فعالیت‌های هیئات مذهبی بیان کرد: معرفی و شناساندن شهدا و جانبازان هیئات، انعکاس اخبار جلسات، همایش‌ها، برنامه‌ها و ... می‌تواند با طراحی یک وبسایت و یا رسانه‌های دیجیتال به نحوی ویژه مد نظر هیئت‌های مذهبی قرار گیرد تا در زمینه تبلیغ شعائر دینی نیز بتوانند موفق عمل کنند.

انتهای پیام

captcha