نقش ‌بی‌بدیل خبرنگاران در بیداری و آگاهی‌بخشی جامعه
کد خبر: 3787829
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

نقش ‌بی‌بدیل خبرنگاران در بیداری و آگاهی‌بخشی جامعه

گروه فرهنگی ــ معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اکران رایگان ۱۴ فیلم سینمایی فجر، به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ ویژه خبرنگاران گفت: نقش خبرنگاران، در بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه، بی‌بدیل بوده و جامعه خبری به افکار عمومی شکل می‌دهند و پویایی جامعه، به رشد افکار عمومی وابسته است.

نقش ‌بی‌بدیل خبرنگاران، در بیداری و آگاهی‌بخشی جامعه/اکران رایگان فیلم‌های جشنواره فجر، ویژه خبرنگاران

حسین پناهی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه 14 فیلم سینمایی فجر، در ارومیه اکران می‌شود، اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر، برای خبرنگاران‌ رایگان است.
وی به اکران فیلم‌های این جشنواره در سینما انقلاب ارومیه اشاره کرد و افزود: ۱۴ فیلم سینمایی ویژه کودک و نوجوان در 2 نوبت صبح و عصر تا 22 بهمن‌ماه اکران می‌شوند.
پناهی در ادامه نقش خبرنگاران در بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه را بی‌بدیل دانست و گفت: جامعه خبری به افکار عمومی شکل می‌دهند و پویایی جامعه، به رشد افکار عمومی وابسته است.
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: جهت بهره‌مندی خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌دار جنگ نرم و فرهنگی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمهیدات لازم جهت تماشای رایگان فیلم‌های جشنواره فجر به جز روزهای تعطیل توسط اصحاب رسانه استان انجام شده است.
وی بیان کرد: اکران رایگان فیلم‌های فجر ویژه اصحاب رسانه بوده و خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری به جای تهیه بلیت در سینما انقلاب به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازند.
پناهی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا بعد فرهنگی و هنری دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کنیم که اکران فیلم‌ها فرصت مناسبی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.
انتهای پیام

captcha