حقوقدانان مطالبه‌گر حق مردم در تمام زمینه‌ها باشند
کد خبر: 3787837
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
سردار ریحانی:

حقوقدانان مطالبه‌گر حق مردم در تمام زمینه‌ها باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حقوقدانان باید مطالبه‌گر حق مردم در همه زمینه‌ها باشند؛ چراکه خواست مردم برقراری عدالت در جامعه است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در همایش حقوق‌دانان بسیجی استان کرمانشاه با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه با بیان دستاوردهای 40 سال انقلاب گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار گسترده است و نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران تا آن سوی مدیترانه پیش‌رفته است.
وی به شیطنت‌های دشمن در طول 40 سال اشاره کرد و افزود: امروز ایران توانسته با افتخار در تمام عرصه‌های سیاسی، دفاعی و امنیتی پیشرفت کند.
ریحانی با اشاره به اینکه امروز نعمت بسیج از دستاوردهای راهبردی انقلاب است که در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند، اظهار کرد: با شعار ما می‌توانیم توانستیم به جهانیان نشان دهیم که یک ملت وابسته نیستیم و رسیدن به خودباوری در این مسیر بزرگترین دستاورد انقلاب بوده است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: ملت ما امروز توانسته است بر سکوهای افتخار بایستد.
وی گفت: اگر امروز از اقتدار امنیتی و نظامی برخورداریم به‌واسطه تجهیزات نظامی نیست و برگرفته از تفکر بسیجی است و این خود برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا‌ست.
ریحانی افزود: به برکت انقلاب امروز شاهد مقابله و ایستادگی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم و این امر دشمن را عصبانی کرده است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: اگر بر کشور تفکر بسیجی مسلط شود این کشور از چشم طمع دشمن به دور خواهد ماند و بسیج نماد مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای مطالبه‌گری همه اقشار است.
وی گفت: جامعه حقوقدان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند و حقوقدانان باید مطالبه‌گر حق مردم در تمامی زمینه‌ها باشند چراکه برقراری عدالت در جامعه خواست مردم است.
انتهای پیام

captcha