۳۴ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3787857
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

۳۴ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۴ واحد مسکن نوساز افتتاح و عملیات احداث ۹ واحد دیگر نیز آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نجفعلی حیدری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تأمین مسکن مقاوم و ایمن از سیاست‌های این نهاد برای نیازمندان است، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان احداث شده است.
وی افزود: از مجموع 34 واحد مسکونی 3 واحد در شهرستان بروجن، 11 واحد در شهرکرد، یک واحد در فارسان، 9 واحد در کوهرنگ و 10 واحد نیز در لردگان به بهره‌برداری می‌رسد.
قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به کلنگ‌زنی 9 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان، ادامه داد: این تعداد واحد مسکونی با اعتبار 560 میلیون تومان برای مددجویان شهرستان‌های لردگان و کوهرنگ کلنگ‌زنی می‌شود.
حیدری بابیان اینکه واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط مطابق با اصول و قوانین نظام مهندسی احداث می‌شود، اضافه کرد: 9 واحد مسکونی که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شوند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام
captcha