رفع نابسامانی بازار نیازمند مدیریت جهادی است
کد خبر: 3787899
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

رفع نابسامانی بازار نیازمند مدیریت جهادی است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مدیران باید در برابر گرانی‌ها و نابسامانی بازار جهادی عمل کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در گردهمایی بازاریان و تجاز استان کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولان در برابر گرانی‌ها و نابسامانی بازار باید به طور جدی و جهادی وارد عمل شوند و بنده با تذکر و مکاتبه با مسئولان استان و کشوری خواستار نظم و ثبات در بازار و برخورد با متخلفان هستم.
وی گفت: یکی از نابسامانی‌ها مربوط به گوشت قرمز و دام در بازار است که شنیده می‌شود عده‌ای در حال قاچاق دام به خاج از کشور از طریق مرزهای استان هستند و گویا طبق برنامه دشمن برای ضربه به اقتصاد کشور بی‌رویه‌ترین فروش دام ماده که مولد است در حال انجام است که درخواست شده از نیروهای امنیتی و مرزبانی که این روند هرچه رسیعتر متوقف و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.
آیت‌الله علما یکی از آرمان‌های مهم انقلاب را استقلال کشور و رها شدن از وابستگی دانست و افزود: امروز می‌بینیم که در بسیاری از مایحتاج کشور مثل برنج، علوفه، خوراک دام و طیور دستمان دراز است و این برای نظام جمهوری اسلامی قابل پذیرش نیست و تمام مسئولان باید برای استقلال کشور تلاش کنند و با بصیرت و هوشیاری مانع از توطئه‌های دشمن علیه کشور شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار جهانی و استعمار همواره به دنبال این است که کشور ایران با تمام ثروت و استعداد وابسته و مصرف‌کننده باشد و از هیچ تلاشی برای این مهم کوتاهی نکرده و امروز وظیفه دارین برای استقلال کشور هرچه در توان داریم بکار بگیریم.
وی تصریح کرد: بیکاری استان را دوباره یادآور می‌شویم اما استانی با آب فراوان و زمین‌های حاصلخیز نباید بیکار داشته باشد. بنا بردلایل مختلف از جمله عدم مدیریت صحیح در استان و نیز فرهنگ تقاضای کار اداری در این استان مانع پیشرفت استان شده است.
انتهای پیام

captcha