بهره‌مندی سالیانه 30 هزار نفر از خدمات اجتماعی وقف در فارس
کد خبر: 3787903
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

بهره‌مندی سالیانه 30 هزار نفر از خدمات اجتماعی وقف در فارس

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از بهره‌مندی سالیانه 30 هزار نفر از خدمات اجتماعی اوقاف در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 16 بهمن‌ماه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فاطمیه گفت: خدمات‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف است.
وی با بیان اینكه سالیانه 30 هزار نفر در استان فارس از خدمات این حوزه مانند کمک به مستمندان و نیازمندان بهره‌مند می‌شوند، افزود: مساعدت‌هایی که در این زمینه به نیازمندان می‌شود، از محل موقوفات منطبق صورت می‌گیرد.
صفری گرایی گفت: طبیعی است که چنان چه وقف‌های بیشتری در این زمینه به ثبت برسد؛ حجم این کمک‌ها افزایش پیدا می‌کند و افراد بیشتری از آن بهره‌مند می‌شوند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: کمک به نیازمندان و بحث ثبت وقف در حیطه خیرات و مبرات ازجمله نیازهای روز جامعه است و از خیران می‌خواهیم که با توجه به چنین نیازهایی اقدام به وقف کنند.
وی افزود: مشاوران وقف در ادارات اوقاف استان فارس نیز آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در مورد وقف‌های موردنیاز به خیرانی هستند که قصد ثبت‌نام خود در فهرست واقفان خیراندیش را دارند.
انتهای پیام

captcha