مخالفت وزیر ارتباطات با احداث ساختمان ای سی تی جدید در سمنان
کد خبر: 3788111
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

مخالفت وزیر ارتباطات با احداث ساختمان ای سی تی جدید در سمنان

گروه اجتماعی ــ در حالی که قرار بود آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان آی سی تی سمنان حضور یابد این برنامه را کنسل کرد و مخالفت خود را با ایجاد ساختمان جدید اعلام کرد و آن را اسراف دانست.

مخالفت وزیر ارتباطات با احداث ساختمان ای سی تی جدید در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد‌جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز، 17 بهمن در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن مخالفت با کلنگ‌زنی ساختمان جدید آی سی تی در این شهر، اظهار کرد: با این پروژه مخالفت کردم؛ چرا که در شرایط اقتصادی فعلی جایز نیست از جیب مردم برای ایجاد ساختمانی جدید با بودجه سنگین هزینه شود.

وی خطاب به میررضایی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، گفت: آقای مدیرکل در همان ساختمان قدیمی هم می‌تواند مدیریت کند البته با این شرط که پارک فناوری اطلاعات در استان در کنار آن ایجاد شود موافقت کردم البته امروز کلنگ‌زنی نخواهم کرد و زمانی که پاکت مناقصه باز شد برای کلنگ‌زنی خواهم آمد.

بنا بر این گزارش، درست ۲۰ دقیقه پیش از سخنان آذری جهرمی استاندار سمنان با انتقاد از اینکه ساختمان آی سی تی سمنان از سال ۹۴ در انتظار کلنگ‌زنی است، گفته بود: این برنامه پس از شورای اداری برگزار می‌شود و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح آن نیز باشیم.

آذری جهرمی بلافاصه پس از حضور در پشت تریبون این طرح را کنسل کرد و گفت که در ساختمان‌های فعلی هم می‌توان آی سی تی را مدیریت کرد و ایجاد ساختمان جدید اسراف است.

این اقدام شگفتنی همگان را به همراه داشت همچنین مراسم کلنگ‌زنی که قرار بود بعد از نشست شورای اداری برگزار شود کنسل شد.

انتهای پیام

captcha