آیین دوستی ۴۰ فرزند شهید در زاهدان
کد خبر: 3788117
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

آیین دوستی ۴۰ فرزند شهید در زاهدان

گروه فرهنگی ــ جشن سالگرد پیروزی انقلاب و آیین دوستی ۴۰ فرزند شهید با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در زاهدان برگزار شد.

آیین دوستی 40 فرزند شهید در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، جشن سالگرد پیروزی انقلاب و آیین دوستی 40 فرزند شهید با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح امروز در زاهدان برگزار شد.
معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این خصوص بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه این بود که کودکان و نوجوانان با آگاهی از مسیر پیشرفت انقلاب بتوانند با ارزش‌های آن پیوندی عمیق برقرار کنند.
وی ادامه داد: در این برنامه اعضای کانون با اجرای یک نمایش، صحنه روایتی زیبا از ۴۰ سال اقتدار، ۴۰ سال مقاومت، ۴۰ سال ایثار و ۴۰ سال پیشرفت را برای حاضران بازگو کردند و پیمان بستند برای سربلندی ایران اسلامی بکوشند.
به گفته وی، «روایت‌گری انقلاب» که روایتی آمیخته با هنر از زندگی امام خمینی(ره) از زمان تولد، اتفاق‌های مهم زندگی ایشان و مبارزاتشان تا هنگام پیروزی انقلاب بود توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو زاهدان اجرا شد؛ همچنین مسابقه‌های ادبی و برگزاری جشنواره‌ غذا از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

انتهای پیام

captcha