مؤسسه ام‌ابیها (س) سورشجان؛ مجری آموزش قرآن بزرگسالان
کد خبر: 3788184
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

مؤسسه ام‌ابیها (س) سورشجان؛ مجری آموزش قرآن بزرگسالان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه ام‌ابیها (س) سورشجان، چهارمحال و بختیاری، گفت: در حال حاضر 30 قرآن‌آموز بزرگسال خواهر، از 18 سال به بالا، تحت آموزش‌های قرآنی در سه رشته روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح یک قرار دارند.

مینا علیمردانی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مؤسسه ام‌ابیها (س) سورشجان در سال 1385 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جزء اولین مؤسسات ثبت شده در استان چهارمحال و بختیاری است و در زمان آغاز به کار، تنها 7 مؤسسه قرآنی در این استان فعال بود.
این مربی قرآن و داور با سابقه استان اضافه کرد: در حال حاضر 30 قرآن‌آموز بزرگسال خواهر، از 18 سال به بالا، تحت آموزش‌های قرآنی در سه رشته روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح یک قرار دارند که این تعداد در فصل تابستان تا 100 نفر نیز می‌رسد و جمعا 3 مربی کار آموزش را پیش می‌برند.
وی با تأکید بر اینکه این مؤسسه از بدو تأسیس بدون اتکا به کمک مالی اندک نهادهای قرآنی، به صورت مستقل مسائل مالی و هزینه‌ها را پیش برده، افزود: خوشبختانه ساختمان حسینیه شهید حسینقلی حیدری سورشجان از زمان آغاز فعالیت تا کنون در اختیار این مؤسسه بوده است و علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی مراسم سوگواری و اعیاد مذهبی از جمله مراسم لیالی قدر، نیمه شعبان، جشن‌های انقلاب و... از سوی مؤسسه در این حسینیه برگزار می‌شود.
علیمردانی با اشاره به فعالیت تمام مؤسسات قرآنی زیر نظر اتحادیه مراکز و مؤسسات قرآنی استان، گفت: تمام مؤسسات و خانه‌های قرآنی ثبت شده در استان زیر نظر این اتحادیه که وابسته به درالقرآن است فعالیت‌های قرآنی خود را پیش می‌برند و بنده نیز از اعضای هیأت مدیره این اتحادیه بوده‌ام.
وی با اشاره به سوابق خود در عرصه فعالیت‌های قرآنی، گفت: از سال 1373 در امر آموزش قرآن به علاقمندان در سورشجان و شهرکرد در خدمت قرآن هستم و در امر داوری نیز همواره توفیق حضور در مسابقات مختلف استان داشته‌ و دارم.
یادآوری می‌شود، مؤسسه قرآنی ام‌ابیها (س) واقع در سورشجان، چهارمحال و بختیاری، بلوار انقلاب، حسینیه شهید حسینقلی حیدری همواره پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام

captcha