ملت ایران‌ به‌دنبال تحقق اهداف انقلاب هستند
کد خبر: 3788200
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

ملت ایران‌ به‌دنبال تحقق اهداف انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس بسیج اساتید آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه روح و روان مردم ایران همچنان برای آرمان‌ها و اهداف انقلاب می‌تپد، گفت: ملت ایران پس از گذشت چهل سال از انقلاب و با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، به‌دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند.

ملت ایران، به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدحسن جوادی، رئیس بسیح اساتید آذربایجان غربی صبح امروز، 17 بهمن‌ماه‌ در مراسم گرامیداشت پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ارومیه، اظهار کرد: ملت ایران پس از گذشت چهل سال از انقلاب و با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، به‌دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند.
وی ادامه داد: امروز حوادثی در سراسر دنیا رخ می‌دهد که گاهی خیلی هم بزرگ و عظیم بوده، اما دشمنان بر آن تسلّط پیدا کرده و آن را از بین می‌برند، اما اینکه در چنین شرایطی یک انقلاب همچون انقلاب اسلامی بتواند دوام آورد، خیلی مهم است.
جوادی با اشاره به اینکه انقلاب کبیر فرانسه، یک انقلاب کامل و همه‌‌جانبه و با حضور مردم و با آن حوادث تلخ اتفاق افتاد، بیان کرد: آن انقلاب بالاخره به پیروزی رسید، اما بقای این انقلاب به پانزده سال هم نرسید و کمتر از پانزده سال بعد از شروع انقلاب، سلطنت ناپلئون شروع شد.
وی با تأکید بر اینکه روح و روان مردم ایران همچنان برای آرمان‌ها و اهداف انقلاب می‌تپد، یادآور شد: مردم ایران، می‌دانند حقیقت چیزی است که نباید از یاد ببرند، ایران چهل سال است که در تحریم بوده، حتی شدیدتر از تحریم‌هایی که اکنون آمریکا وضع کرده، پشت سر گذاشته و آسیبی ندیده و همچنان پیروز و سربلند ایستادگی کرده و با عنایت خداوند، ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته است.
انتهای پیام

captcha