بیرجند؛ میزبان قاریان بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3788402
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

بیرجند؛ میزبان قاریان بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: 19 بهمن‌ماه جاری،کاروان قرآنی انقلاب با حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیو قرآن و جمعی از قاریان بین‌المللی قرآن با دعوت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی به بیرجند سفر خواهند کرد.

بیرجند؛ میزبان قاریان بین‌المللی قرآنحجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: کاروان قرآنی انقلاب با حضور استاد حاج احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیو قرآن و جمعی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم روز جمعه، 19 بهمن‌ماه میهمان جامعه قرآنی بیرجند خواهند بود و به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و اجرای ویژه برنامه قرآنی در قطعه شماره 2 گلزار شهدا از ساعت 1و 30 دقیقه صبح و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های این افراد خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم توسط استاد ابوالقاسمی از ساعت سه و نیم بعدازظهر در آستان مقدس امامزادگان باقریه همراه با ضبط و پخش برنامه از رادیو قرآن از دیگر برنامه‌ها است.
عباسی یادآور شد: همچنین با حضور این افراد، محفل با شکوه انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی قرآن کریم و پخش زنده از رادیو قرآن و شبکه جهانی قرآن و معارف سیما برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha