اقدام جدی نسبت به تامین خسارت سیل‌زدگان لرستان انجام گیرد
کد خبر: 3788421
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

اقدام جدی نسبت به تامین خسارت سیل‌زدگان لرستان انجام گیرد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان خواستار رسيدگی هرچه بيشتر و تلاش حداكثری برای تامین خسارات سيل‌زدگان لرستان شد و گفت: در سیل اخیر خسارات بیشتر متوجه وسایل زندگی مردم، اجناس داخل مغازه‌ها، ماشین‌ها و امکانات مردم بوده است که باید نسبت تامین خسارات مردم اقدام جدی صورت بگیرد.

jبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، شامگاه چهارشنبه، هفدهم بهمن با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دیدار کرد.

آیت‌الله میرعمادی در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه و برنامه‌ریزی جهت تامین خسارات سیل‌زدگان لرستان بر رسیدگی هر چه بیشتر به سیل‌زدگان لرستان تاکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تشکر از سفر  مهندس تابش به استان لرستان و بازدید از مناطق سیل زده، گفت: بنیاد مسکن در زمینه‌های مختلف مخصوصاً حوادث غیر مترقبه اقدامات به‌موقع و ارزشمندی انجام داده که نمونه آن کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به بازدید خود در نیمه شب حادثه سیل، اضافه کرد: در این حادثه تخریب منازل کم بود لیکن خسارات بیشتر متوجه وسایل زندگی مردم، اجناس داخل مغازه‌ها، ماشین‌ها و امکانات مردم بوده است که باید نسبت تامین خسارات مردم اقدام جدی صورت بگیرد.

وی در ادامه با ارائه گزاراشات مردمی از خسارات وارده سیل از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درخواست کرد تا نسبت به تعمیر منازل و کمک به سیل‌زدگان مساعدت نمایند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز با اظهار تاسف از خسارات سیل اخیر در لرستان، گفت: بنیاد مسکن در حد توان خود در جهت کمک به سیل زدگان و تعمیر منازل آن‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با ذکر این مطلب که ساخت اماکن مسکونی آسیب‌دیده از سیل در لرستان در اسرع وقت آغاز خواهد شد، ادامه داد: تمام تلاش ما کاهش آلام مردم سیل زده و جبران بخشی از خسارات وارده به اماکن مسکونی و اموال آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

captcha