برگزاری یادواره «شهدای انقلاب یزد» با حضور کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3788424
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

برگزاری یادواره «شهدای انقلاب یزد» با حضور کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی- پنجمین یادواره 22 شهید انقلاب استان یزد با حضور کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از یزد، پنجمین یادواره 22 شهید انقلاب استان یزد با حضور کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز در مسجد حظیره یزد برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رنجبر شیرازی به ایراد سخنانی پرداخت و همچنین قاریان برجسته کشوری که کاروان قرآنی انقلاب را همراهی می کنند، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم و همچنین جامعه قرآنی استان برگزار شد، استقبال از ۲ شهید گمنام معنویت این مراسم قرآنی را دوچندان نمود.
به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سفر به ۳۳ شهرستان در ۱۱ استان کشور، محافل انس با قرآن را برگزار می‌کند.
این کاروان در سفری ۲۳ روزه علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بومی و بین‌المللی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای منا، نشست‌های قرآنی با نخبگان، سرکشی به مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی با حضور قاریان پزشک و ... را اجرا خواهد کرد.
یادآوری می‌شود که علاوه بر پوشش خبری توسط رسانه‌ها، برنامه‌های این کاروان از رادیو قرآن، شبکه ۳ سیما و شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

captcha