برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت ایران است
کد خبر: 3788436
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
آشناگر:

برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت ایران است

گروه اجتماعی-استاندار سمنان با اشاره به اینکه برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت ایران است گفت: ترامپ یک جنگ روانی و اقتصادی را باهدف ایجاد شکاف و اختلاف بین ملت ایران و مسئولان این کشور راه‌اندازی کرده است.

برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت ایران است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان صبح امروز 18 بهمن در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های دهه فجر گرمسار و آرادان برجام را حاصل پیروزی عقلانیت و صلح‌خواهی ملت ایران برشمرد و افزود: ترامپ یک جنگ روانی و اقتصادی را باهدف ایجاد شکاف و اختلاف بین ملت ایران و مسئولان این کشور راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: برجام یک تصمیم کلی و مورد تائید مسئولان عالی و ارشد نظام و دستاورد بسیار خوبی برای ایران است زیرا ملت ایران ثابت کرد که اهل صلح و مدارا است و در طول این ۴۰سال ثابت شده که در مقابل هر نوع خشونت و تعدی مقاوم بوده و هنوز پایبند برجام و عهدی که با دنیا بسته‌ایم، هستیم.

این مقام عالی استان یکی از دستاوردهای انقلاب را مردمی بودن و حکومت مردم‌سالاری دینی در نظام دانست وافزود: حفظ استقلال و عزت ملت ایران از دیگر دستاوردهای مهم این انقلاب است.

به گفته وی ؛ شکاف بین آمریکا و اروپا در قضیه برجام مشخص است که در این راستا مهم‌ترین چالش دولت، دشمنی آمریکا است و این به دلیل عدم سلطه‌پذیری مردم ایران است.

رییس شورای اداری استان بابیان اینکه استقلال، اصلی‌ترین خواسته مردم در دوران انقلاب بود یاداور شد: امروز همت جوانان مرزهای دانش را در نوردیده و قله های موفقیت را فتح کرده  که بر این اساس با درایت رهبر معظم انقلاب و تحمل سختی‌ها،به توفیقات زیادی دست پیدا کرده‌ایم که یکی از دستاوردهای انقلاب آن است که مردم کشور ما در تعیین سرنوشت خود محوریت دارند.

اشناگر با تاکید بر اینکه ۲۲ پروژه بااعتبار ۶۵ میلیارد ریال در آردان افتتاح می‌شود که در ایام‌الله دهه فجر شاهد کلنگ زنی دو پروژه بااعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خواهیم بودافزود: باید در عرصه اقتصاد و سیاست کشور رقابت و شفافیت را به رسمیت بشناسیم که در این راستا تحقق دولت الکترونیک اولویت مهم استانداری سمنان است که امیدواریم طی تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  پروژه‌های «شهر الکترونیک» و «استان الکترونیک» را محقق نماییم.

آشناگر هدف‌گذاری مسئولان برای آردان را تبدیل این شهرستان نوپا به شهر بدون بیکار در سراسر استان سمنان تا سال ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: این شهرستان بهترین عملکرد در بحث توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را با توجه به ظرفیت‌های موجود دارد که به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود درزمینهٔ کشت گلخانه‌ای، تولید و توسعه اقتصادی به‌خصوص و درزمینهٔ اشتغال‌زایی در دستور کار مسئولان آردان قرار دارد.

انتهای پیام

 

captcha