تدوین طرح تحول در رسانه‌های دیجیتال در کشور
کد خبر: 3788447
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

تدوین طرح تحول در رسانه‌های دیجیتال در کشور

گروه فرهنگی- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح جامع تحول در زمینهٔ رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات توسط این وزارتخانه تدوین شده است.

تدوین طرح تحول در رسانه‌های دیجیتال در کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز 18 بهمن در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: طرح تحول در فعالیت‌های رسانه‌های دیجیتال توسط وزارت ارشاد اسلامی تدوین‌شده  که این طرح به دستور وزیر ارشاد تهیه و ارائه‌شده و مواردی چون سبک زندگی اسلامی، استفاده صحیح از فضای مجازی و همچنین شناسایی، ساماندهی و رصد کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت فضای مجازی و همچنین شبکه‌سازی در راستای این امرضروری است که در این راستا مناسبات انسانی و خانواده‌ها در فضای مجازی دچار تغییر و تحول شده که درنتیجه باید به سمت افزایش بهره‌وری و به‌کارگیری ظرفیت‌های جدید برای مدیریت این امر حرکت کنیم.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با  تاکید بر اینکه امروزه فضای مجازی بر مناسبات انسانی سایه انداخته و دیگر مجتمع‌ها و خانه‌های فرهنگ به تنهایی جوابگو نخواهند بود متذکر شد: باید کمیته‌هایی تشکیل داد و مباحث پیرامون فضای مجازی را شناسایی و تدوین کرد که بر این اساس طرح تحول در فعالیت‌های این مرکز به دستور وزیر ارشاد این چنین مباحثی را دنبال می‌کند که امیدواریم بتوانیم در اجرای آن موفق عمل کنیم.

بهمنی تحول درزمینهٔ بهره‌برداری از رسانه‌های دیجیتال را دارای اهمیت برشمرد و افزود: بررسی مسائل ومشکلات پیرامون فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال برای تعیین نقشه راه یکی از محورهای این طرح است.

انتهای پیام

captcha