خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر به شش روستای قم
کد خبر: 3788475
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر به شش روستای قم

گروه فرهنگی ــ در ششمین روز از دهه فجر کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به مناطق کم برخوردار در شش روستای قم اعزام شد.

خدمت رسانی کاروان سلامت هلال احمر به شش روستای قمبه گزارش ایکنا از قم، امیرحسین علیمردانی 18 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی از ارائه خدمات داوطلبانه و عام المنفعه به مردم در مناطق کم برخودار استان قم خبر داد و اظهار کرد: در این راستا، برای ارائه خدمات به مردم در این مناطق با همکاری معاونت های امداد و و نجات و همچنین آموزش و پژوهش تیم های داوطلب در قالب کاروان سلامت به مناطق کم برخودار استان اعزام شدند.
وی با اشاره به ترکیب تیم اعزام شده به 6 روستا که شامل روستاهای ملک قلعه، ملک آباد، قشلاق البرز، قلعه سلطان باجی، باغ نو و شریف آباد از دهستان قمرود بخش مرکزی قم است، گفت: این تیم شامل پنج پزشک متخصص و عمومی، دو نفر روان شناس، سه نفر پرستار، سه نفر ماما، دو نفر کارشناس دارویی، دو نفر کمک دندانپزشک، ده نفر داوطلب و کارشناس فرهنگی بود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با تشریح عملکرد کاروان سلامت افزود: ویزیت رایگان با حضور پنج پزشک متخصص و عمومی، مشاوره‌های مامایی و روان شناسی، انجام خدمات داندانپزشکی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه از جمله اقدامات انجام شده در این کاروان سلامت بود.
علیمردانی بیان کرد: برگزاری کلاس مهارت‌های زندگی، اهدای داروی رایگان، اجرای طرح نیابت با هدف عیادت از بیماران و سالمندان و ویزیت در منزل و هم‌چنین اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی به نیازمندان از دیگر فعالیت‌های این کاروان سلامت به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری کاروان‌های سلامت یادآوری کرد: هلال احمر در اجرای طرح‌های خدمت رسانی خود علاوه بر ارائه خدمات به مردم در مناطق کم برخودار به دنبال افزایش نشاط اجتماعی و رضایت عمومی در میان اقشار مختلف جامعه است و این موضوع را به عنوان یک رسالت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

captcha