اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه
کد خبر: 3788485
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کرمانشاه در اطلاعیه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مسیرهای راهپیمایی یم‌الله 22 بهمن در استان کرمانشاه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.
براین اساس، مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های استان به این شرح است، در کرمانشاه از مقابل مسجد جامع به‌سمت چهارراه بسیج، در شهرستان سنقر و کلیایی از میدان سپاه پاسداران به‌سمت میدان 15 خرداد، در شهرستان روانسر از مقابل بانک ملت به‌سمت فرمانداری و در شهرستان قصرشیرین از میدان مهدی(عج) به‌سمت میدان مرزبانی است.
در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب از میدان امام خمینی(ره) به‌سمت خیابان کربلا و درب آموزش و پرورش، کنگاور از میدان امام خمینی(ره) به‌سمت میدان آیت‌الله عراقی – بلوار انقلاب و میدان آزادی، گیلان‌غرب از میدان 22 بهمن به‌سمت میدان بسیج و در جوانرود از میدان مولوی به‌سمت میدن بسیج خواهد بود.
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان‌های ثلاث باباجانی از میدان معلم به‌سمت ناحیه مقاومت بسیج، پاوه از میدان فرمانداری به‌مت میدان مولوی، سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به‌سمت چهارراه احمدبن اسحاق، دالاهو از مسجد المهدی(عج) به‌سمت میدان سپاه پاسدارن، در صحنه از خیابان مولوی- میدان مولوی به‌سمت شهید مطهری و در هرسین از میدان آزادی به‌سمت چهارراه انقلاب اعلام شده است.
انتهای پیام

captcha