برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 35 نقطه‌ ایلام
کد خبر: 3788520
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
حجت‌الاسلام چراغی پور خبر داد:

برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 35 نقطه‌ ایلام

گروه اجتماعی - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف این استان، تمهیدات لازم اندیشیده شده و این مراسم باشکوه در 35 نقطه از مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 35 نقطه‌ ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  امروز در نشست خبری، با بیان اینکه اصحاب رسانه و مطبوعات استان تعامل بسیار خوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در راستای پوشش برنامه‌های این نهاد دارند، اظهار کرد: برنامه یوم‌الله 12 بهمن در مصلی امام خمینی (ره) و گروه سرود 600 نفری بچه های مساجد در این روز برگزار و  زنگ انقلاب اسلامی در مدارس سراسر استان به‌طور هم‌زمان در 13 بهمن نیز نواخته و همچنین نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان برپا شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: برگزاری همایش پیشکسوتان و شهدای انقلاب اسلامی ایلام در مسجد جامع این شهر، برگزاری مراسم سراسری مهمانی‌ها لاله‌ها در مزار شهدای صالح‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، توزیع 110 هزار اقلام تبلیغی ازجمله بروشور، پرچم و تراکت در سطح مراکز شهرستان‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های این ایام است.
وی با بیان اینکه هم‌زمان سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها از 17 تا 21 بهمن ایام شهادت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های 22 بهمن با همکاری شهرداری ایلام و دیگر دستگاه‌ها در از روز 21 بهمن سال جاری انجام می‌شود.
چراغی‌پور تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، رأس ساعت 21 شب مراسم تکبیر در سراسر استان پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و همچنین با همکاری ارتش جمهوری اسلامی در پارک تفریحی چغاسبز با نورافشانی آسمان ایلام، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم و با همکاری تمامی کارگروه‌های ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت 10 صبح روز دوشنبه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگزار می‌شود که در طول مسیر نیز ایستگاه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، سخنران مراسم 22 بهمن در مرکز استان ایلام خواهد بود، تصریح کرد: برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف این استان، تمهیدات لازم انجام‌شده است و این مراسم باشکوه در 35 نقطه از مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.
چراغی‌پور اضافه کرد: سخنرانان استانی در روز 22 بهمن با هماهنگی‌های انجام‌شده به‌ شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان جشن گرفته می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: امسال حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت ویژه‌ای دارد و این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود و بار دیگر حمایت خود را ولایت مطلقه فقیه، آرمان‌ها امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
وی با بیان اینکه این راهپیمایی علاوه بر مراکز شهرستان‌ها در مراکز 26 بخش استان برگزار خواهد شد، امسال مردم همیشه در صحنه ایلام همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha