دنیای ظالمانه استکبار با دنیای عدالت‌خواهانه ايران جمع نمی‌شود
کد خبر: 3788555
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
بوعلی:

دنیای ظالمانه استکبار با دنیای عدالت‌خواهانه ايران جمع نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینكه اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا به خاطر خوی استکباری آمریکا و خوی استکبارستیزی جمهوری اسلامی است، گفت: دنیای ظالمانه استکبار به رهبری آمریکا با دنیای عدالت‌خواهانه جمهوری اسلامی جمع نمی‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس بعدازظهر امروز، 18 بهمن‌ماه در گردهمایی بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در شرق شیراز که به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 برگزار شد، گفت: مشکل و اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا ریشه‌ای و اساسی است.
وی افزود: اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا به خاطر خوی استکباری آمریکا و خوی استکبارستیزی جمهوری اسلامی است و طبیعی است که دنیای ظالمانه استکبار به رهبری آمریکا با دنیای عدالت‌خواهانه جمهوری اسلامی جمع نمی‌شود.
بوعلی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ از سوی استکبار به رهبری آمریکا بر جمهوری اسلامی و سالروز غرور آفرین والفجر 8 گفت: دشمن با تجربه گرفتن از شکست‌های نظامی خود در مقابل جمهوری اسلامی، به این نتیجه رسیده است که از راه سخت امکان شکست و رویارویی با ایران وجود ندارد، بنابراین با تغییر مواضع خود بیشتر توان خود را در جنگ فرهنگی- اقتصادی و به خصوص زمینه اقتصادی متمرکز کرده است.
جانشین فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه خالص‌ترین حکومت صهیونیست در دنیا آمریکا است که توسط صهیونیست‌ها رهبری و هدایت می‌شود، افزود: اسرائیل منحوس نمونه کوچک دولت صهیونستی، تروریستی و ژاندارم آمریکا در منطقه است.
بوعلی گفت: علاوه بر پیروزی در دفاع مقدس، طی 40سال ایستادگی توانسته‌ایم در زمینه‌های مختلف علمی نیز پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی داشته باشیم که خود غربی‌ها به این مهم اعتراف کرده‌اند.
وی با بیان اینکه طی تحقیقات میانی که توسط موسسات پژوهشی غربی‌ها انجام گرفته است اذعان می‌کنند که ایران در زمینه نظامی رتبه هفتم جهان و دریایی رتبه چهارم و در قدرت رزمی رتبه پنجم دنیا را دارد، افزود: البته این موسسات اطلاع جامعی از توان علمی نظامی جمهوری اسلامی ندارند و با وجود عدم اطلاع جامع جمهوری اسلامی را در میان قدرت‌های برتر دنیا معرفی می‌کنند.
انتهای پیام

captcha