پیشرو بودن و پیش‌برندگی؛ ویژگی‌های پرچم‌داران مکتب فاطمی
کد خبر: 3788607
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

پیشرو بودن و پیش‌برندگی؛ ویژگی‌های پرچم‌داران مکتب فاطمی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور بانوان فعال فرهنگی را پرچم‌داران مکتب فاطمی خواند و اضافه کرد: پیشرو بودن و پیش برندگی دو ویژگی شاخص پرچم‌داران این مکتب است که باید علاوه بر تشخیص موقعیت خود، دیگران را نیز با افکار ناب فاطمی آشنا سازد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سعید سعادتی، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، روز گذشته 18 بهمن‌ماه در همایش «زنان پرچم‌داران نهضت فاطمی» که با حضور جمعی از مسئولان و رابطان خواهر کانون‌های مساجد استان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را در امتداد انقلاب مکتب فاطمی خواند و گفت: مکتب فاطمی و نهضت پیامبر اکرم(ص) محدود به زمان و مکان خاصی نیست و همیشه تاریخ ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اکنون نهضت فاطمی در سراسر دنیا عالم‌گیر شده است، افزود: به برکت این نهضت امروز ما شاهد برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در اکثر کشورهای دنیا از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی هستیم.
معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اظهار کرد: آمریکا سال ها در کشورهای خاورمیانه و آفریقایی مبارزه کرد و نیروها و هزینه‌های زیادی در این کشور به کار برد اما اکنون می‌بینید که دل مردم این کشورها با انقلاب اسلامی است و پیروز این نبرد انقلاب بوده است.
سعادتی با بیان اینکه بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب ما اکنون با یک نظام سلطه رسانه‌ای در جهان مواجه هستیم که می خواهند مردم را از انقلاب مأیوس کنند، تصریح کرد: علی‌رغم همه هجمه‌های رسانه‌ای علیه ایران اسلامی مردم کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی دوستدار ملت ایران هستند.
وی با بیان اینکه بنا بر اعترافات مراکز تحقیقاتی خارجی، امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها رتبه برتر را در دنیا دارد، خاطرنشان کرد: امروز مکتب فاطمی و مکتب امام راحل دنیا را فراگرفته است هرچند برخی‌ها می خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند.
معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور بانوان فعال فرهنگی را پرچم‌داران مکتب فاطمی خواند و اضافه کرد: پیشرو بودن و پیش برندگی دو ویژگی شاخص پرچم‌داران این مکتب است که باید علاوه بر تشخیص موقعیت خود، دیگران را نیز با افکار ناب فاطمی آشنا سازد.
سعادتی با اشاره به اینکه مولد و تولیدکننده و مصرف‌کننده دو نوع ملت در دنیا هستند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند خودشان تولیدکننده باشند و دیگر کشورهای دنیا مصرف‌کننده اما انقلاب اسلامی این معادله جهانی را برهم زد و اکنون در بسیاری از حوزه‌ها خودکفا هستیم.
انتهای پیام

captcha