برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه لرستان
کد خبر: 3788616
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در یک‌صد نقطه استان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان پنج‍شنبه، 18 بهمن در جمع خبرنگاران، از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در یک‌صد نقطه استان لرستان خبر داد و گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در خرم‌آباد در میدان 22 بهمن با حضور مردم ولایی و انقلابی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمیبن سیدرضا تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که برای برگزاری باشکوه و پُرشور راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در نقاط مختلف استان لرستان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بیش‌از صد نقطه از استان برگزار خواهد شد تا در آستانه چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب مایوس و ناامید شوند.
حیات‌الغیب در ادامه در تشریح برنامه‌های حوزه‌های علمیه لرستان در ایام فجر فاطمی، اضافه کرد: برنامه‌های فجر فاطمی با محوریت مساجد، در مناطق روستایی، شهری و همچنین مناطق محروم استان برگزر شده که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به محافل قرآنی، گفتمان‌های انقلابی، بیان و تبیین اندیشه‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و ... اشاره کرد .
وی با بیان این‌که مبلّغان در مناطق مختلف استان لرستان برای تبلیغ و تبیین دستاوردها و برکات نظام در بین مردم مستقر هستند، اضافه کرد: مبلّغان با همت جهادی به بیان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای بصیرت‌افزایی مردم رسالت تبلیغی خود را انجام خواهند داد.
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد در ادامه به تهیه و تدوین مستندهای تلویزیونی نقش روحانیت و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی با هدف به نمایش گذاشتن خدمات و مبارزات مردمی و خودجوش روحانیت و اصناف در مبارزه با حکومت پهلوی اشاره کرد و گفت: امید است مردم لرستان بار دیگر با حضور باشکوه و پُرشور خو در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

انتهای پیام

captcha