تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های الزهرا(س) و مذاهب اسلامی امضاء شد
کد خبر: 3788641
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های الزهرا(س) و مذاهب اسلامی امضاء شد

گروه دانشگاه ــ تفاهم‌نامه همکاری علمی – پژوهشی میان دانشگاه الزهرا(س) و دانشگاه مذاهب اسلامی به منظور ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های علمی به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه‌های الزهرا(س) و مذاهب اسلامی امضاء شد

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این مراسم گفت: توانمندی‌های بسیاری در دانشگاه الزهرا(س) به ویژه با دارا بودن دو مرکز آزفا و مرکز پوشکین وجود دارد و این پتانسیل خوبی برای شروع همکاری در جهت آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مذاهب اسلامی و آموزش زبان روسی به دانشجویان و اساتید ایرانی در دانشگاه مذاهب اسلامی خواهد بود.

مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا(س) نیز بیان کرد: امکانات و توانمندی‌های موجود در دانشگاه مذاهب اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های خوب بین‌المللی این دانشگاه ما را در این همکاری یاری می‌کند و می‌توانیم گامی موثری در جهت معرفی توان علمی، پژوهشی و اجرایی زنان مسلمان ایرانی به جهانیان برداریم.

در این مراسم همچنین بر مشارکت دو دانشگاه در انتشار نشریه‌ای علمی تخصصی به زبان انگلیسی تاکید شد.

این نشست روز چهارشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه در دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا(س)، پریچهر حناچی، مدیر روابط بین‌الملل و لعبت درخشانی، رئیس روابط عمومی دانشگاه الزهرا(س) و حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری، مدیر کل دفتر امور همکاری‌های بین‌الملل این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام
captcha