راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله ملت
کد خبر: 3788661
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله ملت

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله ملت و تجلی مردم‌سالاری دینی است.

راهپیمایی 22 بهمن؛ تجلی وحدت و همبستگی 40 سال ملتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به سخنرانی بامداد روز چهارشنبه رئیس جمهور آمریکا در کنگره، گفت: ترامپ در این سخنرانی بار دیگر به تکرار اتهامات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و جمهوری اسلامی ایران را رژیمی رادیکال و حامی تروریست توصیف کرد؛ اما هر انسان آزاده در دنیا می‌داند که ایران با ۱۷ هزار شهید ترور، بزرگترین قربانی تروریست در دنیاست.

وی ادامه داد: تروریست برخی از کشورهای منطقه هستند که آخرین تجهیزات نظامی را از آمریکا خریداری کرده و سر زنان و کودکان یمنی آزمایش می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، ادامه داد: تروریست آمریکاست که سابقه حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری در منطقه و سطح جهان را دارد، تروریست رژیم صهیونیستی است که صدها هزار فلسطینی را بی‌خانمان کرده و کودکان را به شهادت می‌رساند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: احیای ارزش‌های دینی، سپردن نقش اصلی به مردم، ایجاد بیداری اسلامی بین مسلمانان، شکستن غرب و شرق، خروج از سلطه، احیای کرامت زن و .... از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تداوم راه امام راحل، اطلاعات از فرامین مقام معظم رهبری، پافشاری در اصول و ارزش‌های الهی، پافشاری در اصول دینی و مذهبی انقلاب، اخلاص در عمل، حفظ ارتباط با خداوند، حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، مشغول نشدن به شیرینی‌های دنیوی، سازندگی و اجرای عدالت، حذف اختلاف طبقاتی و حذف فرهنگ غربی از راه‌های حفظ انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام آل هاشم با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: دشمنان سعی دارند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را کمرنگ نشان دهند؛ از این رو حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای پاسخگویی به استکبار جهانی اهمیت دارد‌

وی خطاب به مردم آذربایجان شرقی، تصریح کرد: مردم آذربایجان با هر سلیقه‌ای که دارند، باید حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند. کسانی که عشق به وطن دارند باید با حضورشان در راهپیمایی، دشمنان را ناکام بگذارند.

خطیب جمعه تبریز، حضور در راهپیمایی را پاسخ جنگ تمام عیار اقتصادی اعلام کرد و افزود: حضور در راهپیمایی پشتوانه‌ای برای دولت جهت حل مشکلات معیشتی بوده و تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله، تجلی مردم سالاری دینی، آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب، نشانگر بیعت نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی وظیفه دینی ماست، گفت: امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز است.

وی ساخت موشک زمینی کروز موسوم به «هویزه» را از دستاوردهای انقلاب در جشن ۴۰ سالگی دانست و گفت: این موشک دور برد علیه اهداف زمینی ثابت ساخته شده و برد ۱۳۵۰ کیلومتری دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷، نیروی‌ هوایی ایران کمر طاغوت را شکست، گفت: بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در مدرسه علوی، نقش موثری در خنثی‌سازی کودتای آمریکایی هایزر ایفا کرد و به نوعی به روند پیروزی انقلاب سرعت بخشید.

وی ادامه داد: یکم مهرماه سال ۵۹ با شروع جنگ، نیروی هوایی ایران با ۱۴۰ فروند هواپیما پایگاه هوایی بغداد و شهرهای دیگر عراق را بمباران کرد، به همین دلیل نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی همواره محبوب مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تبریز با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تشریح ابعاد مختلف مبارزات سیاسی آن حضرت گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در راه دفاع از حریم ولایت و امامت بهترین الگوی مبارز سیاسی است.

انتهای پیام

captcha