عمل به اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از مشکلات است
کد خبر: 3788703
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

عمل به اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از مشکلات است

گروه سیاسی- امام جمعه موقت بجنورد گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور عمل به اقتصاد مقاومتی بوده که در این زمینه باید سازوکار این مهم از سوی مسئولان ارائه شود.

عمل به اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از مشکلات است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، امام جمعه موقت بجنورد امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به رفتار شیطنت آمیز کشورهای اروپایی در ایجاد سازوکار جدید برای انجام مبادلات تجاری با ایران، اظهارکرد: اروپاییان بهانه جویی کرده و شرایط نامربوطی می گذارند، در این راستا باید مسئولان سیاست خارجی با هوشیاری عمل کنند.
وی ادامه داد: اروپاییان خواهان این هستند که ایران از حمایت تروریست ها دست بردارند و حال اینکه تروریست از نظرآنان حزب الله لبنان، مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق است.
وی با بیان اینکه طی گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب هیچ خیری از استکبار جهانی به ما نرسیده است، گفت: آنان هیچگاه از شیطنت و توطئه دست برنداشته و همواره برای ما ضرر هم داشته اند.
مهدوی پور با اشاره به ایام الله پیروزی انقلاب، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند تو دهنی محکمی برای استکبار باشد و به کشورهای اروپایی ثابت کند که وحدت و همبستگی ملت ایران باز هم با گذشت چهل سال گسستنی ناپذیر است.
وی ۲۲ بهمن را روز زدودن غبار از چهره قرآن و اسلام دانست و افزود: این روز سر آغازی برای ایجاد حکومت بر پایه اسلام و دین بود.
امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی دیگری را به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌بخشند.
انتهای پیام

captcha