مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم برای بانوان عزت به همراه نمی‌آورد
کد خبر: 3788734
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹

مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم برای بانوان عزت به همراه نمی‌آورد

گروه معارف- یک کارشناس مذهبی گفت: اگر بانوان به دنبال کسب عزت از راه‌هايی مانند تفاخر و مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم نباشند و به داشته‌های خود که خداوند در نظر گرفته ایمان داشته باشند يقيناً در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا (س) خواهند بود.

مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم برای بانوان عزت به همراه نمی‌آورد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود چاووشی در گفت‌وگو با ایكنا از قزوین، اظهار کرد: اگر هر زنی به مقام و داشته‌های خود اقتدا و ایمان داشته باشد قطعاً می‌تواند بسیار موفق عمل کند.
اين کارشناس مذهبی یادآور شد: اگر بانوان به دنبال کسب عزت از راه‌هايی مانند تفاخر و مصرف‌گرایی و جذب انظار مردم نباشند و به داشته‌های خود که خداوند در نظر گرفته ایمان داشته باشند يقيناً در زمره دنباله‌روهای حضرت زهرا (س) خواهند بود.
وی افزود: حضرت فاطمه (س) علاوه بر همسرداری و همسر نمونه بودن و اهتمام جدی برای تربیت فرزندان، ویژگی‌های دیگری نیز داشتند که در این میان ساده زیستی حضرت زهرا (س) بسیار بارز بود.
حجت‌الاسلام چاووشی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) همواره با مدیریت درخواست‌های خود را از همسر داشتند گفت: در جامعه امروز بسیاری از اختلافات به جهت توقعات بالای هر دو طرف است.
وی خاطرنشان کرد: عبادت حضرت زهرا (س)، آراستگی در منزل و خوش‌بو و معطر بودن از دیگر ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.
اين کارشناس مذهبی در پایان یادآور شد: اگر هریک از بانوان ما یکی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) را به‌صورت تمام و کمال انجام دهد می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته و خانواده خود را به‌خوبی مدیریت کند.

انتهای پیام

captcha