برپایی نمایشگاه بزرگ وقف در گردش برای اولین بار در بیرجند
کد خبر: 3788739
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

برپایی نمایشگاه بزرگ وقف در گردش برای اولین بار در بیرجند

گروه فرهنگی_ مسئول کتابخانه وقف در گردش بیرجند گفت: نخستین نمایشگاه بزرگ وقف در گردش روز گذشته در جوار مزار شهید گمنام در مدرسه علمیه رضویه بیرجند افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه بزرگ وقف در گردش برای اولین بار در بیرجندحجت الاسلام سید محمود حسینی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در نمایشگاه وقف در گردش بیش از 10 هزار جلد کتاب در قالب 700 عنوان با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

مسئول کتابخانه وقف در گردش بیرجند افزود: کتاب‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، اعتقادی، دانشجویی و دانش‌آموزی، طلاب و خانواده، تربیت کودک و دفاع مقدس در نمایشگاه وقف در گردش به نمایش گذاشته شده است.

حسینی تصریح کرد: کتابخانه وقف در گردش برای اولین بار در کشور برپا می‌شود و با هزینه‌های مردمی، شخصی و جهادی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح وقف در گردش از حدود یک سال گذشته در استان ایجاد شده است، افزود: در نمایشگاه غرفه‌های چند رسانه‌ای، کودک و مشاوره نیز وجود دارد.

مسئول کتابخانه وقف در گردش بیرجند خاطرنشان کرد: نمایشگاه وقف در گردش از 19 تا 23 بهمن ماه جاری و از ساعت 16 تا 21 در مدرسه علمیه رضویه بیرجند به روی علاقمندان دایر است.

انتهای پیام

captcha