نبوت پیامبران با اقرار به محبت حضرت زهرا(س) کامل شد
کد خبر: 3788807
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
آیت‌الله سپاسی آشتیانی:

نبوت پیامبران با اقرار به محبت حضرت زهرا(س) کامل شد

گروه معارف - مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: جبرئیل و پیامبر برای ورود به خانه حضرت زهرا(س) اجازه می‌گرفتند اما دشمنان حضرت در آن خانه را سوزاندند و بدون اذن وارد خانه شدند. اگر این‌ها این رفتارها را مرتکب نمی‌شدند ولیّ حق خانه‌نشین نمی‌شد؛ این‌ها جهان را از وجود ولایت حق محروم کردند چراکه هیچ پیامبری نبوتش کامل نشد مگر اینکه به محبت حضرت زهرا(س) اقرار کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که ظهر امروز در مسجد القائم(عج) محلات برگزار شد، اظهار کرد: در بیان مصیبتی که بر حضرت زهرا(س) واقع شد، دو دیگاه وجود دارد؛ دیدگاه اول یک دیدگاه سطحی است که آن حضرت به خاطر ارزش مادی «فدک» به رویه خلفا معترض بودند و دیدگاه دوم اعتراض «فدک» را یک قضیه دنیایی نمی‌داند بلکه آن تقابل حق و نور مقابل جبهه باطل و ظلمت است، در بحث فدک، اقتصاد مطرح نبود بلکه حاکمیت اسلامی است.
وی افزود: جبرئیل و پیامبر برای ورود به خانه حضرت زهرا(س) اجازه می‌گرفتند اما دشمنان حضرت در آن خانه را سوزاندند و بدون اذن وارد خانه شدند. اگر این‌ها این رفتارها را مرتکب نمی‌شدند ولیّ حق خانه‌نشین نمی‌شد؛ این‌ها جهان را از وجود ولایت حق محروم کردند چراکه هیچ پیامبری نبوتش کامل نشد مگر اینکه به محبت حضرت زهرا(س) اقرار کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) این انقلاب را به عنوان یک جنبش جهانی در مقابل لیبرال دموکراسی غرب مطرح کرد، مسأله اصلی پیروزی اسلام، قرآن و جبهه حق است. اگر بخواهیم انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنیم باید در ترازیی مطالعه کنیم که جریان کربلا و حضرت زهرا(س) در همین جبهه تعریف می‌شود و این انقلاب مقدمه انقلاب حضرت مهدی(عج) است.
وی اهداف انقلاب را فراتر از مسأله معیشت دانست و ادامه داد: امروز بالای 90 درصد مناطق کشور ما از تمامی حداقل‌های امکانات مانند آب، برق و جاده برخوردارند. گاهی مشکلات رفاهی به وجود می‌آید که ریشه خارجی و داخلی دارد؛ فریب‌خورده‌های داخلی به دنبال کم کردن نفوذ مقام معظم رهبری و روحانیت در جامعه هستند. برخی از مشکلات عمدی به وجود می‌آید تا موجب تخریب برخی گروه‌ها شود. این دوران، یک دوران ویژه است؛ این انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستاده است.
آیت‌الله سپاسی آشتیانی تصریح کرد: کدام یک از ملت‌های دنیا جرئت می‌کنند نظامیان آمریکا را به اسارت بگیرند؟ در دوران پهلوی پسر و پدر خاک این کشور را کم و کشور‌هایی مانند بحرین را از ما جدا کردند. استکبار جهانی در صدد این است که با کمک نفوذی‌ها و منافقین مردم را نسبت به حاکمیت بدبین کند، مشکل ما این است که عده‌ای به جای خدا چشم به کدخدا دوخته‌اند.
وی با اشاره به دستاوردهای نظامی کشور گفت: مغز متکی بر ایمان برای دشمن خطرناک است، دشمن از جوانان انقلابی پا به کار و قدرت نرم کشور ما می‌ترسند. نظام ما نظام حسینی و فاطمی است و روحیه حسینی و فاطمی در آن در جریان است، این روحیات لرزه بر اندام دشمنان ما می‌اندازد.
انتهای پیام

captcha