انقلاب مهدوی حکومت‌های جهانی را بر پایه حق و قرآن استوار می‌کند
کد خبر: 3788818
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
امام جمعه بوشهر:

انقلاب مهدوی حکومت‌های جهانی را بر پایه حق و قرآن استوار می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله صفایی بوشهری به تحلیل گفتمان «آخرین انقلاب؛ انقلابیِ آخر» پرداخت و گفت: انقلاب اجتماعی مهدوی حکومت‌های جهانی را بر پایه حق و قرآن استوار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ تجمع دسته‌های سوگواری هیئت‌های مذهبی به مناسبت مراسم عزاداری سالروز شهادت امّ ابیها «انسیّةحوراء»، حضرت فاطمه زهرا(س)، صبح دیروز، 20 بهمن با حضور مسئولان استانی و مردم متدین بوشهر در گلزار بهشت صادق(ع) منطقه 1 این شهر برگزار شد.

حسین معینی، سیدمهدی فاطمی، غلامرضا ابراهیمی و سیدحسن هاشمی؛ ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین سوگواری اظهار کرد: دشمن به دنبال تضعیف کردن عقیده‌های دینی مردم و کم رنگ کردن برنامه‌های اهل بیتی و زدن ریشه آرمان‌های ارزشی جامعه و گسترش لاابالگری و ابتذال در بین خانواده‌ها است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن در این چهل ساله آمد که با تهاجمات ضد دین کشور را به شکست فرهنگی بکشاند اما در آخر با مقاومت فرهنگی ایرانیان ولایتمدار و انقلابی مواجه شد.

روشنگری از ظلم حکوت ثروت اندوز طاغوت

امام جمعه بوشهر افزود: هدف دشمن تخریب عقیده و بنیانهای دینی است و لذا انقلاب اسلامی ایران با به پیروزی رسیدن با حفظ استقلال خواهی توانست جلوی اهداف و انحرافات جبهه باطل ایستادگی، ایثار و مقاومت فرهنگی کند و با نگاه انقلابی دست به روشنگری از ظلمهای حکوت ثروت اندوز طاغوتی زد.

نویسنده کتاب «ولایتمداری؛ تنها حجت سیاسی _ الهی» به تحلیل گفتمان «آخرین انقلاب؛ انقلابیِ آخر» پرداخت و گفت: انقلاب اجتماعی مهدوی حکومت‌های جهانی را بر پایه حق و قرآن استوار می‌کند.

مصیبت خوانی امام جمعه بوشهر در سوگ حضرت انسیّةحوراء(س)

یادآور می‌شود، امام جمعه بوشهر در پایان مراسم معنوی عزاداری ایام فاطمیه ذکر مصیبتی در وصف زهرای اطهر(س) خواند و عزاداران سوگواری کردند.

حامد فکوری

عکاس: محمد عبیدی

انتهای پیام 

captcha