انسجام ملت و دولت ایران آرمان‌های دشمنان را ناکام خواهد کرد
کد خبر: 3788835
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
فرماندار تایباد:

انسجام ملت و دولت ایران آرمان‌های دشمنان را ناکام خواهد کرد

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: انسجام ملت و دولت ایران، هدف‌ها و آرزوهای دشمنان را ناکام خواهد کرد و این امر، عامل مهمی برای هراس همیشگی آنان از نظام مقدس اسلامی است.

انسجام ملت و دولت ایران، آرمان‌های دشمنان را ناکام خواهد کرد

حسین شرافتی‌راد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: استقلال، خودباوری و خودکفایی در بخش‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که امنیت و توسعه همه جانبه را برای کشور حاصل کرده و 40 سال دوام و بقای آن، ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان آورده است.

وی افزود: یکی دیگر از هدایای انقلاب به ملت ایران نعمت امنیت در سراسر کشور به ویژه شهرستان‌های مرزی است و باید مردم برای حفظ و ارتقای این ارزش بزرگ تلاش بیشتری کنند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به عوامل مهم در پایداری نظام مقدس اسلامی بیان کرد: اعتقادات مذهبی و ملی مردم ایران و حرکت در مسیر فرمان رهبری و شهدا سبب شده پایه‌های این نظام روز به روز مستحکم‌تر شود و نیز عاملی برای استقلال دولت از کشورهای دیگر شود.

وی تصریح کرد: اختلافات و درگیری‌های داخلی، وابسته بودن به جناح یا احزاب سیاسی آفت اصلی برای بروز مشکلات و کندی در رسیدن به اهداف عالیه نظام است. همچنین توسعه اقتصادی را با رکود مواجه می‌کند.

شرافتی‌راد گفت: روز حماسی 22 بهمن فرصت خوبی است تا بار دیگر مردم ولایت‌مدار تشیع و تسنن این شهرستان مرزی با حضور گسترده در خیابان‌ها و سردادن شعار مرگ بر استکبار به دشمنان ثابت کنند با وحدت و انسجام حامی دولت و نظام خواهند بود.

وی تاکید کرد: مردم غیور تشیع و تسنن این شهرستان صبح، 22 بهمن، با حرکت از مسجد صاحب الزمان(عج) تایباد همگام با مردم سراسر کشور با رهبر و شهدا میثاق دوباره خواهند بست.

انتهای پیام

captcha