کانون‌های مساجد، پیشرو تبیین تفکر فاطمی در کشور باشند
کد خبر: 3788838
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

کانون‌های مساجد، پیشرو تبیین تفکر فاطمی در کشور باشند

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به عنوان یکی از پایگاه‌های فرهنگی در جامعه پس از مدارس، باید پیشرو تبیین آموزه‌های دینی و تفکر فاطمی در کشور باشند.

کانون‌های مساجد، پیشرو تبیین تفکر فاطمی در کشور باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، عصر امروز، 20 بهمن ماه، در مراسم سوگواری یاس نبوی و محفل انس با قرآن که در جمع دانش‌آموزان قرآنی و کانونی، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: فکر و ذهن ما باید همانند تفکر فاطمی باشد تا بتوانیم با الگوگیری از آن بانوی بزرگوار، به سوی سعادت دنیوی و اخروی حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدارس، بهترین مکان تبیین تفکر فاطمی هستند، بیان کرد: انسان، در سنین کودکی و نوجوانی بهتر پذیرای علوم دینی و معارف بوده و تبیین آموزه‌های اسلامی در مدارس بسیار کارساز خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به عنوان یکی از پایگاه‌های فرهنگی در جامعه پس از مدارس، باید سکان‌دار تبیین آموزه‌های دینی و تفکر فاطمی در کشور باشند.
وی ادامه داد: ما بعنوان شیعیان فاطمی، باید در راستای صدور فرهنگ و تفکر فاطمی به نسل‌های بعدی و سراسر جهان، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با وجود زندگی بسیار کوتاه حضرت فاطمه(س)، ولی همین چند سال سرشار از آموزه‌های عمیق دینی و اخلاقی بوده تا دختران و زنان جامعه ما باید با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) در راستای تربیت فرزندانی همچون امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) قدم بردارند.
انتهای پیام

captcha