راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش ایستادگی بر سر آرمان‌ها
کد خبر: 3788860
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش ایستادگی بر سر آرمان‌ها

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تجلی همبستگی ملت و اتحاد آنان مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمنان است؛ این حضور ایستادگی ملت بر سر آرمان‌هایشان را به نمایش می‌گذارد.

راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش ایستادگی بر سر آرمان‌ها

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اهمیتی دو چندان پیدا کرده است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تجلی همبستگی ملت و اتحاد آنان مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمنان است؛ این حضور ایستادگی ملت بر سر آرمان‌هایشان را به نمایش می‌گذارد.
وی اظهار کرد: حضور پر رنگ در حماسه سیاسی 22 بهمن ماه بسیار اثرگذار است، زیرا مسئولان می‌توانند با پشتوانه حضور مردم در سطح بین‌المللی چانه زنی کنند؛ تجلی مردم سالاری دینی و مقبولیت و مشروعیت نظام با حضور در ۲۲ بهمن نشان داده می‌شود.
آیت‌الله سلیمانی افزود: ۲۲ بهمن فرصتی برای ایستادن مقابل تحریم‌های دشمن است و با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی دشمنان و برنامه ریزی‌هایی که برای نابودی انقلاب و نظام دارند، حضور در راهپیمایی این روز از ضرورت‌های غفلت ناپذیر قلمداد می‌شود.
وی ادامه داد: در 40 سال گذشته فقط جمهوری اسلامی را داشتیم اما دولت اسلامی به معنای واقعی آن شکل نگرفته است؛ اگر شکل می‌گرفت اختلاس و فساد در کشور وجود نداشت.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمانی دولت اسلامی شکل می‌گیرد که اسلام به معنای واقعی آن در ادارات و سازمان‌های دولتی و دیگر دستگاه‌های حکومتی شکل گرفته باشد. بنا بر فرمایشات رهبری هیچ مشکلی در کشور نیست که حل شدنی نباشد، فقط عزم و اراده مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام

captcha