کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خورد
کد خبر: 3788861
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خورد

گروه سیاست و اقتصاد- شهردار هیدج گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مسجد جامع جدید هیدج کلنگ‌زنی شد.

کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خوردبه گزارش خبرگزاری ایکنا، از زنجان، مسعود امیدی شهردار هيدج شامگاه دیروز شنبه ۲۰ بهمن ماه در مراسم كلنگ‌زنی مسجد جامع جديد هيدج با اشاره به جابه‌جایی مسجد جامع هیدج به مکان جدید، اظهار کرد: جابه‌جايی مسجد و تبديل به احسن کردن آن در راستای اصلاح نقطه حادثه‌خيز مركز اصلی شهر صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: در طراحي مسجد جدید مركز فرهنگي ، مذهبی ، آموزشی، تجاری و سالن آمفی تئاتر برای مسجد درنظر گرفته شده است.

امیدی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساختمان مسجد جدید در ٢٢ بهمن ماه ٩٧ آغاز خواهد شد، ادامه داد: پس از اجرای فونداسیون و اسکلت ساختمان مسجد، مصالح قابل استفاده مسجد قبلی در ساختمان مسجد جدید استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمین درنظرگرفته شده جهت ساخت مسجد جدید در مرکز و بهترین نقطه شهر قرار دارد، عنوان کرد: ملاحظاتی از قبیل دسترسی به حوزه علمیه، بلوار شهدا، آرامستان فعلی و جدید در انتخاب زمین مذکور مورد لحاظ واقع شده است.

شهردار هیدج خاطر نشان کرد: مسجد جدید با زیربنای ۸۱۰ مترمربع در سه طبقه به گونه‌ای طراحی شده است که همزمان قابلیت کاربری فرهنگی، مذهبی ، آموزشی و تجاری را خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha