۴۰ نمازخانه نیمه تمام در اولویت تکمیل است
کد خبر: 3788868
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

۴۰ نمازخانه نیمه تمام در اولویت تکمیل است

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و همت نوسازی مدارس، ۴۰ نمازخانه نیمه تمام در مدارس اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

۴۰ نمازخانه نیمه تمام در اولویت تکمیل استمصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار ایکنا از اردبیل اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها در سال‌های گذشته اجرا شده و با تامین اعبار ملی و استانی قرار است این ۴۰ نمازخانه نیمه تمام با اولویت در سال آینده افتتاح شده و زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، معنوی و ارزشی در این فضا‌ها فراهم آید.
کافی از اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با مشارکت تمام مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی در این طرح ثبت نام کردند.
وی افزود: این طرح که با تلاش همکاران و مدیران مدارس اجرا خواهد شد فضای انس با قرآن را برای دانش‌آموزان به وجود آورده و در حقیقت به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و معنوی و ارزشی در مدارس در کنار تربیت نسل شایسته و خودساخته کمک خواهد کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزاری ده‌ها برنامه ویژه دهه فجر در مدارس استان با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، بسیج، هلال احمر و ... را یادآور شد و بیان کرد: خود این تشکل‌ها مجری صفر تا ۱۰۰ برنامه‌ها هستند.
مصطفی کافی ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت این دهه با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس شروع شده و عمده این برنامه‌ها مربوط به کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس است که خود دانش‌آموزان پشت تریبون رفته و مباحث مختلف را مطرح می‌کنند تا با محوریت دانش‌آموزان دستاورد‌های نظام اسلامی در این ۴ دهه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha