وصیت‌نامه امام خمینی(ره)؛ درسی برای نسل امروز و فردا
کد خبر: 3788900
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
مسئول تعلیم و تربیت سپاه پاسداران کوهبنان بیان کرد:

وصیت‌نامه امام خمینی(ره)؛ درسی برای نسل امروز و فردا

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی مالکی گفت: حضرت امام(ره) وصیت‌نامه سیاسی و الهی از خود به یادگار گذاشت که برای حال و آینده سراسر درس است.

به گزاش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با شام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر فاطمی گفتمان «انقلاب اسلامی» با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان کوهبنان برگزارشد.
در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی مالکی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه پاسداران کوهبنان گفت: هر مجلسی که در آن ذکر اهل بیت(ع) باشد باغی از باغ‌های بهشت است. لذا، جا دارد که در برپایی مجالس اهل بیت(ع) به‌ویژه مادر سادات پیش‌قدم باشیم.
وی اظهار کرد: انسان هرگونه زندگی کند، کاخ‌نشین باشد یا کوخ‌نشین در نهایت باید طمع مرگ را بچشد و به خدا بپوندد و لذا باید مرتب از مرگ یاد کنیم تا خدا انسان را با اهل بیت(ع) و شهدا محشور گرداند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان یادآور شد: برای خود کفن آماده کنیم و وصیت‌نامه بنویسیم؛ حضرت امام(ره) وصیت‌نامه سیاسی و الهی از خود به یادگار گذاشت که برای حال و آینده سراسر درس است.
وی افزود: انقلاب اسلامی با انقلاب فاطمی شباهت‌ها دارد؛ حضرت زهرا(س) برای انقلابش هزینه داد و فرزندش محسن به شهادت رسید، درب خانه‌اش را آتش و سیلی به صورتش زدند؛ حضرت امام(ره) هم تبعید و سختی‌ها را تحمل کرد و فرزند برومندش را از دست داد تا انقلاب به پیروزی رسید.
حجت‌الاسلام مالکی بیان کرد: هر چه را در دنیا دوست داشته باشیم، روزی با مرگ بین ما و آن جدایی می‌افتد، چه خوب که در لحظه مرگ با یاد خدا و معرفت به اهل بیت(ع) و حضرت بی بی دو عالم جان بدهیم.
وی اظهار کرد: در لحظه جان دادن اعمال در مقابل انسان مجسم می‌شوند که در جان دادن او مؤثر است؛ اگر مؤمن بود مرگش بسیار آسان است، گویا شاخه گلی را بو کرده است اما برای انسان کافر جان دادن بسیار سخت است.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان گفت: در عالم برزخ اعمال انسان مجسم می‌شود و ما میهمان سفره خودمان می‌شویم؛ کسانی که اعمال نیک به همراه دارند سعادتمند و مورد عنایت اهل بیت(ع) و بی بی دو عالم قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: فردای قیامت پرونده اعمال را به دست‌مان می‌دهند و از هیچ عملی چشم‌پوشی نخواهد شد و ما نتیجه زحمات خود در دنیا را خواهیم دهید؛ پس کاری کنیم نزد اهل بیت(ع) و حضرت زهرا‌(س) سربلند باشیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha