مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در قزوین/پرشورتر از چهل سال گذشته
کد خبر: 3788904
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در قزوین/پرشورتر از چهل سال گذشته

گروه سیاست و اقتصاد- در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات آمده است: «در روز 22 بهمـن‌ماه 1397 همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که مردم همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد».

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در قزوین/پرشورتر از چهل سال گذشته
به گزارش ایکنا از قزوین، اطلاعیـۀ فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجــر چهلـم انـقلاب اسـلامـی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد. در این اطلاعیه چنین آمده است:
« بســم الله الـرحـمن الـرحیـم  
 یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است.
حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.
اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در روز 22 بهمـن‌ماه 1397 همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از همۀ فرزندان دیار شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی«رحمت لله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در شهر قزوین از ساعت 10صبح از مسیرهای ذیل به سمت چهار راه شهدا پرشورتر از چهل سال گذشته برگزار خواهد شد».

مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در قزوین:
۱-میدان میرعماد -خیابان نادری، سبزه میدان- خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا -چهار راه شهدا
۲-سرپل طالقانی -خیابان طالقانی، سبزه میدان- خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا -چهار راه شهدا
«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و‌ ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین
انتهای پیام

captcha