تکرار جنایت اهواز، این‌بار در مدینه/ به کدامین گناه گلوی طفل معصوم را بریدند
کد خبر: 3788929
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

تکرار جنایت اهواز، این‌بار در مدینه/ به کدامین گناه گلوی طفل معصوم را بریدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ بی‌شک شهادت زکریا، کودک شش ساله اهل منطقه شیعه‌نشین الاحساء عربستان به دست اشقیای عصر جاهلیت ثانی در مدینه، اوج وحشی‌گری و قساوت سعودی‌های کودک‌کش وهابی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بی‌شک شهادت زکریا کودک شش ساله اهل منطقه شیعه‌نشین الاحساء عربستان به دست اشقیای عصر جاهلیت ثانی در مدینه، اوج وحشی‌گری و قساوت سعودی‌های کودک‌کش وهابی را به جهانیان نشان داد.
این در حالی است که رسانه‌های غربی و سعودی که همواره تلاش دارند، مسائل سایر کشورها را پوشش دهند و مدام بر طبل نقض حقوق‌ بشر در کشورهای مختلف بکوبند‌، سکوت کرکننده‌ای در قبال این جنایت وحشتناک در پیش گرفته‌اند و از پرداختن به آن خودداری می‌کنند.
زکریا کودک شش ساله اهل منطقه شیعه‌نشین الاحساء عربستان در حالی توسط وهابیون سنگ‌دل در شهر مدینه و در پیش چشمان مادر، مظلومانه سر بریده شد که تنها گناهش فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بود.
بر اساس این گزارش، فرد جانی به این کودک سعودی که «زکریا بدر علی الجابر» نام دارد، راننده اتومبیلی بود که مادر کودک آن را به مقصد مرقد پیامبر اکرم(ص) اجاره کرده بود و زمانی که فرد جانی پس از فرستادن صلوات مادر کودک متوجه شد وی شیعه است، پس از متوقف کردن اتومبیل اقدام به شکستن شیشه یکی از مغازه‌ها کرده و با استفاده از یک خرده شیشه گلوی این کودک شش ساله را در مقابل چشمان مادرش برید.
شاهدان قتل این کودک به رغم فریادها و تلاش‌های مادر برای درخواست کمک، هیچ کمکی به وی نکردند و این اقدام را بسیار شوکه‌کننده توصیف کردند.
مظلومیت زکریای شهید در پیش چشمان مادر در حالی دل‌های حق‌طلبان عالم را به لرزه انداخت که در پیش چشمان مردم شریف و حق‌طلب اهواز در ۳۱ شهریور امسال، محمد طه، کودک چهار ساله به تیر وهابیون سنگ‌دل به شهادت رسید.
تکرار جنایت اهواز، این‌بار در مدینه/ به کدامین گناه گلوی طفل معصوم را بریدندطبق معمول رسانه‌های بین‌المللی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند که در برابر هر جنایتی که سعودی‌های کودک‌کش وهابی مرتکب می‌شوند، همواره سکوت کرده‌اند و دلارهای سعودی مهر سکوت بر دهان آن مدعیان دروغگو زده است.
آمریکایی‌ها برای‌شان فرقی ندارد زکریای شش ساله در مدینه با شیشه سر بریده شود و یا محمد طه چهار ساله در اهواز مورد اصابت تیرشان قرار بگیرد و یا هزاران کودک یمنی بر اثر بمباران و یا از شدت گرسنگی و بیماری ناشی از محاصره سعودی‌ها و یا کودکان همواره مظلوم فلسطینی توسط اسرائیلی‌ها به شهادت برسند. آنها خوی استکباری و حیوان صفت‌شان جز دلارهای سعودی نمی‌بیند.
مستکبران دنیاطلب در هر برهه از تاریخ در راستای منافع‌شان به هر جنایتی دست زده‌اند چه در پشت درب خانه وحی در کوچه‌های مدینه و یا بر گلوی کودکی بر دستان امام حسین(ع) در کربلا در ۱۴۰۰ سال پیش و یا جنایت محمد طه و زکریای شهید در سال ۹۷ شمسی.
جهان اسلام، اعم از دولت‌ها و ملت‌های مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و واقعیت هتاک و بی‌ایمان و وابسته و مادی آنان را به درستی درک کنند؛ باید به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند.
نفاق آل سعود هنگامی مشخص می‌شود که خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد و سالانه تعداد زیادی قرآن میان مسلمانان توزیع می‌کند، اما به سازمان‌های بین‌المللی اجازه نمی‌دهد حتی غذا و دارو به مردم گرسنه و بیماران یمنی برسانند. این اقدام ظالمانه و خصمانه آنها، نشانه اوج کینه‌توزی و قساوت سعودی‌ها علیه مردم مسلمان یمن است.
تکرار جنایت اهواز، این‌بار در مدینه/ به کدامین گناه گلوی طفل معصوم را بریدندامروزه خطر وهابیت بیش از هر زمان دیگری حس می‎شود، فرقه وهابیت را باید قرائت سلفى تکفیرى خشن و ضد عقل در جهان اسلام برشمرد که آبشخور اصلى گروه‏‌هاى مختلف تکفیرى است.
این فرقه جنایتکار و ضد بشریت با حمایت استکبار و دلارهای آل سعود ملعون، بیش از ۳۰۰ شبکه را با هزینه‌های هنگفت و آن هم به زبان‌های مختلف در سراسر جهان راه‌اندازی کرده‎ است، تا عقاید باطل را در وهله اول به جوانان خود بخورانند و در وهله دوم شیعیان و نظام اسلامی را با شبهات سیاسی و اعتقادی متزلزل کنند.
بدون شک این جریان انحرافى در درون جوامع اسلامى، ساخته و پرداخته دست دشمنان اسلام به قصد تحریف دین و مشوش کردن اذهان از واقعیات اسلام، وارونه جلوه دادن چهره رحمانى و منطقى شریعت محمدى(ص) و رواج اندیشه اسلام هراسى در دنیاى امروز بشریت است.
ناگفته نماند که اهمیت خطر جریان تکفیرى وهابى و صدماتى که مى‏‌تواند در جهان اسلام پدید آورد، امرى است که از نگاه تیزبین امام خمینى(ره) مستور نمانده و ایشان با تبیین دقیق مشکلات و آسیب‌هاى فراروى مسلمانان، از تعبیر ناب «اسلام محمدى(ص)» در افتراق کامل از «اسلام آمریکایى» استفاده کرده است.
همچنین در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز خطر بزرگ تکفیرى‏‌ها در میان امت اسلامى، محصول یکى از ترفندهاى اساسى استکبار معرفى شده است، تا آنان را از مسئله اصلى جهان اسلام یعنى «فلسطین» منحرف کند؛ سلطه‏‌گران جهانى مدت‏‌ها است که بنیادهاى پژوهشى خود را بر روى کشورهاى عرب و غیر عرب منطقه خاورمیانه متمرکز کرده و به قصد تفرق و تشتت میان مسلمانان، از نحله‏‌هاى فکرى مرتجع در جهان اسلام همچون وهابیت و گروه‏‌هاى تکفیرى متشکل از آن بهره مى‏‌گیرند، تا تفاوت‏‌هاى فقهى، کلامى و تاریخى شیعه و سنى را برجسته کنند.
در پایان امیدواریم رژیم ملعون آل سعود هر چه زودتر نایود و جهانیان شاهد افول روزافزون آن باشد، زیرا که این خون‌هایی که ظالمانه در یمن و جزیرةالعرب و زندان‌های آن بر زمین ریخته شد و در هر سرزمین عربی و اسلامی که در نتیجه‌ اندیشه‌ها، پول و سلاح آنها خونی بر زمین ریخته می‌شود، این خون‌ها پایان کار این رژیم و این خاندان خواهد بود و قطعا نشانه‌های پایان کار این رژیم فاسد، جنایتکار، ظالم، مستبد، تکفیری و تروریستی پدیدار شده است.
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام

captcha