دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3789007
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای از مردم کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای از مردم کرمانشاه برای حضور حماسی و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
در این اطلاعیه آمده است، یوم‌الله 22 بهمن نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.
حضور حماسی و وحدت‎‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است. روز 22 بهمن ماه 1397 تمام دنیا شاهد خواهند بود که همزمان در تمام شهرها مردم ایران اسلامی با هر بینش سیاسی، هرنوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد خواهند زد.
درادامه آمده است، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن مردم همیشه در صحنه و بصیر استان کرمانشاه صبح دوشنبه به‌صورت همزمان در سراسر استان رأس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان از مردم بزرگ و آگاه استان و تمام گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضر حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه آوردگاه راهپیمایی یم‌الله 22 بهمن شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار خود را به نمایش گذارند و با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.
راهپیمایی مردم کرمانشاه رأس ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع تا چهار راه بسیج برگزار می‌شود و سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهند بود.
انتهای پیام

captcha