دعوت بسیج جامعه پزشکی خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789011
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

دعوت بسیج جامعه پزشکی خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در بیانیه‌ای مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزاش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ﴿۴﴾
سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان چهلمین فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم انقلابی و مبارز استان خوزستان به‌ویژه جامعه پزشکی استان تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.
۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شکل‌گیری نظام مقدس اسلامی و تداوم آن با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ‌ساز در منطقه و جهان شده است، به‌طوری که با گذشت ۴۰ سال از وقوع معجزه قرن، گفتمان پرصلابت انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت، اصول و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهان تبلور پیدا کرده است.
سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه، به‌ویژه جامعه پزشکی استان خوزستان دعوت کرده است تا با حضور آگاهانه، گسترده و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تقدیر و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های غیورمردان ایران اسلامی، با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده، روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیمه کنند.
سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان همچون گذشته با صلابت، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، با حضور حماسی و پرشور در این روز، صدای خود را در دفاع از ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان به گوش جهانیان برسانند و پرچ پرافتخار اسلام را در سراسر گیتی به اهتزار در بیاورد».
حسین عبدالعزیزی
انتهای پیام

captcha