نمایشگاه موزه عبرت شنیده‌ها را به تصویر کشیده است
کد خبر: 3789014
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

نمایشگاه موزه عبرت شنیده‌ها را به تصویر کشیده است

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه این نمایشگاه شنیده‌ها را همراه با مدرک به تصویر کشیده است،ادامه داد: جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان باید به صورت حسی و عینی مشاهده کنند که مبارزین انقلاب اسلامی چه زحماتی را متقبل شده‌اند.

نمایشگاه موزه عبرت شنیده‌ها را به تصویر کشیده استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان،برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم را اقدامی بسیار مطلوب و امری ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته چندین نسل تغییر کرده لذا باید نسل نو را با انقلاب آشنا کرد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه شنیده‌ها را همراه با مدرک به تصویر کشیده است،ادامه داد: جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان باید به صورت حسی و عینی مشاهده کنند که مبارزین انقلاب اسلامی چه زحماتی را متقبل شده‌اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج) چگونه با گروهک‌های تروریستی مبارزه کرده‌اند.
حجت‌الاسلام فاضلیان تشریح کرد: همه انبیاء الهی به ویژه حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله در 40سالگی به رسالت مبعوث شدند و امسال نیز بعثت انقلاب اسلامی است و این سن رشد و بالندگی انقلاب است.
وی افزود: عدد چهل بر کمال و بلوغ، دلالت دارد چهل‌سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست، دوران عقب‌گرد انقلاب نیست، دوران پختگی و نشاط انقلاب است.
وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر امسال را به دلیل تقارن با شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به نام فجر فاطمی نام‌گذاری کرده است و باید توجه کرد که انقلاب اسلامی در راستای قیام حضرت زهرا سلام‌الله علیها است.
وی تأکید کرد: در این 4دهه، دستاوردهای فراوانی بدست آمده است که قابل مقایسه با نظام ننگین ستمشاهی نیست اما بالاتر از هر دستاوردی، حضور پرشور و همیشگی ملت با ایمان و و لایتمدار خصوصا نسل سوم و چهارم انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان درباره نحوه دستگیری‌اش توسط ساواک، اذعان کرد: سه ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مأمورین ساواک به صورت شبانه حمله کردند و 20نفر از مبارزین انقلابی استان همدان را دستگیر کردند که دو نفر از آنها من و پدرم بودیم.
وی اضافه کرد: آنها وارد منزل ما شدند و ما برای ورود آنها مقابله کردیم که منجر به درگیری ما با مأمورین ساواک شد و سرانجام ما را دستگیر و با چشم بسته بردند.
حجت‌الاسلام فاضلیان بیان کرد: پدرم در این درگیری زخمی شده بود و با دلی شسکسته دست بر دعا برداشت که خدایا این مرد دل ما را به درد آورد؛چند روز بعد متوجه شدیم که این مأمور توسط مبارزین انقلابی ترور شد و به سزای اعمالش رسید.
وی ادامه داد: با تظاهرات مردم همدان در مسجد جامع مبنی بر آزادی دستگیرشدگان پس از یک هفته ما از زندان آزاد شدیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: همه مردم ایران باید به پاس قدردانیآن همه سختی‌های مبازرین مانند آیت‌الله طالقان ی، بهشتی و دهه فجر و 22 بهمن را عظمت بدانند و از انقلاب به خوبی پاسداری کنند.
گفتنی است که عکس حجت‌الاسلام محمدحسن فاضلیان به عنوان مبارز انقلابی در بخشی از نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم به چشم می‌خورد.
انتهای پیام

captcha