شکوه بیشتر جشن چهل‌سالگی انقلاب با پویش «نصب پرچم»
کد خبر: 3789019
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

شکوه بیشتر جشن چهل‌سالگی انقلاب با پویش «نصب پرچم»

گروه هنر ــ همزمان با جشن چهل‌سالگی انقلاب، مردم سرتاسر کشور می‌توانند با تهیه عکس از پرچم ایران، به پویش «نصب پرچم» پیوسته و برنده جایزه 10 میلیون تومانی شوند.

به گزارش ایکنا؛ پویش مردمی «نصب پرچم» حرکتی جمعی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که به همت مردم در شهرها، روستاها، محله‌ها و کوچه‌ها پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار درمی‌آورد.

این پویش، پاسخی محکم و روشن از سوی مردم ایران به همه دشمنانی است که حتی فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب اسلامی چهل‌ساله شود اما امروز می‌بینند که این انقلاب با صلابت‌تر از گذشته و با شتاب زیاد به سمت اهداف خود در حرکت است و حمایت تمام‌قد مردم خود را دارد. مردمی که با قدرت، پشت انقلاب و اسلام ایستاده و خواهند ایستاد.

در این پویش که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه جشن 22 بهمن در سرتاسر کشور راه‌اندازی شده است، عموم مردم می‌توانند با ارسال عکس‌ و فیلم‌های خود از پرچم 3 رنگ کشورمان در قالب‌های مختلف هنری به این حرکت جمعی بپیوندند و از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.

هموطنانی که علاقه‌مند به شرکت در این پویش هستند می‌توانند از پرچم‌آرایی خود فیلم و عکس تهیه کرده و آن را به سایت parchamema.ir   یا آیدی t.me/parchamema ارسال کنند تا قید قرعه به نفر اول یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و به ۴۰ نفر دیگر جایزه ۵ میلیون ریالی و به صد نفر بعدی جایزه ۲ میلیون ریالی تعلق گیرد.

انتهای پیام

captcha