تهیه اپلیکیشن محاسبه زکات در لرستان
کد خبر: 3789043
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

تهیه اپلیکیشن محاسبه زکات در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان از ساخت اپلیکیشن محاسبه زکات در لرستان خبر داد و افزود: ۷۱ درصد زکات پرداختی لرستانی‌ها صرف محرومان شده است.

تهیه اپلیکیشن محاسبه زکات در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز یک‌شنبه، ۲۱ بهمن در جلسه شورای زکات لرستان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نظام اسلامی را بیمه خواهند کرد تا پرچم این نظام به دست صاحب واقعی آن برسد.
وی با ذکر این مطلب که خداوند در قرآن به ستایش مجاهدان در راه خداوند اشاره کرده است، اضافه کرد: کارکرد مجاهدان در راه خداوند پس‌از جهاد احیای زکات است.
محمدی‎فارسانی به پیام مقام معظم رهبری در خصوص زکات اشاره کرد و گفت: رهبری در این پیام از ما مسئولان نظام خواسته است تا درباره کم کاری خود در مورد زکات از خدا آمرزش بخواهیم.
وی با ذکر این مطلب که تمام برنامه‌ریزی باید به این‌صورت باشد که به سمت احیای نهضت زکات برویم، ادامه داد: لازمه و زمینه احیای نهضت زکات، مردمی کردن آن است.

جمع‌آوری ۱۵ میلیارد تومان زکات در لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان به جمع‌آوری ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات در لرستان طی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در پایان نیمه دوم اسفند تمام فعالیت‌های زکات به‌صورت بروشور تهیه می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که در بحث شورای زکات می‌بابست ۶۰ درصد برای محرومین و ۴۰ درصد پروژه‌های عمرانی باشد، ادامه داد: در لرستان ۷۱ درصد زکات پرداختی صرف رسیدگی به امور محرومان شده است.
محمدی‌فارسانی به ساخت اپلیکیشن محاسبه زکات در آینده نزدیک، ادامه داد: با توجه به باران رحمت الهی انتظار می‌رود رقم زکات در سال آینده افزایش پیدا کند.


انتهای پیام

captcha