اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در البرز
کد خبر: 3789044
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در البرز

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این استان را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در البرز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرج و مرکز استان البرز در چهار مسیر خواهد بود.
وی در ادامه مسیر شماره اول راهپیمایی را از میدان کرج به سمت میدان شهدا و در انتها به سمت میدان جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: مسیر دوم نیز از میانجاده به سمت سه‌راه رجایی شهر و سپس میدان جمهوری اسلامی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیر شماره سه را از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اعلام کرد و گفت: مسیر شماره چهار نیز از دولت‌آباد به سمت خیابان شهید بهشتی و میدان سپاه و میدان جمهوری خواهد بود.
به گفته روحی یزدی سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج آیت‌الله «میرباقری» خواهد بود.
وی در بخش دیگری مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ساوجبلاغ را از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا اعلام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان نظرآباد را نیز از مسجد غدیریه به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی و سپس به سمت خیابان انقلاب و میدان سپاه اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر فردیس از دو مسیر خواهد بود، گفت: مسیر اول این راهپیمایی از فلکه چهارم به سمت فلکه اول و مسیر دوم نیز از شهرک ۱۷ شهریور به سمت مسجد امام حسین(ع) و سپس فلکه اول خواهد بود.
به گفته وی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر فردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر «شریعتی» خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان طالقان را از میدان امام خمینی(ره) به سمت بلوار امام خمینی(ره) و سپس مصلی نماز جمعه اعلام کرد و گفت: سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ «صادق رزاقی» خواهد بود.
وی همچنین مسیر راهپیمایی در شهرستان اشتهارد را از مسجد جامع به سمت بلوار آیت‌الله طالقانی و سپس گلزار شهدا اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha