فریمان، آخرین ایستگاه کاروان قرآنی انقلاب در خراسان رضوی
کد خبر: 3789055
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

فریمان، آخرین ایستگاه کاروان قرآنی انقلاب در خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی - کاروان قرآنی انقلاب با برگزاری دو محفل قرآنی در مشهد و فریمان سفر خود به خراسان رضوی را به پایان می‌رساند.

کاروان قرآنی انقلاب در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، کاروان قرآنی انقلاب برای اولین محفل قرآنی در خراسان رضوی میهمان خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی‌‌کارگر در شهر مقدس مشهد بود. 
 
هادی اسفیدانی با تلاوت اذان گاهی آغازگر تلاوت‌های این محفل بود؛ سپس تلاوت هاشم روغنی از اساتید پیشکسوت قرآنی، زینت‌بخش این محفل شد؛ ضمن اینکه هم‌خوانی سوره مبارکه هود به سبک استاد رفعت از گروه تواشیح سبیل الرشاد، تلاوت محمدرضا طاهری، تلاوت مصطفی حاجی حسنی کارگر و چند تن از شاگردانش از دیگر برنامه‌های این محفل بود.
 
جعفر فردی و احمد ابوالقاسمی، از قاریان کاروان قرآنی انقلاب، در این محفل به تلاوت کلام الله مجید پرداختند و نوای احمد واعظی، مداح حرم مطهر رضوی، در وصف حضرت صدیقه کبری(س) پایان‌بخش این محفل قرآنی بود.
 
دومین و آخرین محفل کاروان قرآنی انقلاب امشب، 21 بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر فریمان برگزار می‌شود. در این محفل که با همکاری مرکز قرآنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، آقایان سیدجواد حسینی و احمد ابوالقاسمی به تلاوت قرآن خواهند پرداخت و سیدکریم موسوی نیز اجرای برنامه ابتهال‌خوانی را عهده‌دار خواهد بود؛ ضمن اینکه در این محفل آیین پرچم‌گردانی بارگاه مطهر رضوی نیز انجام خواهد شد.
 
پس از اتمام محفل کاروان قرآنی انقلاب در شهر فریمان، کار این کاروان در خراسان رضوی پایان خواهد یافت. 
 
انتهای پیام
captcha