سخن‌نگاشت/ جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است
کد خبر: 3789058
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

سخن‌نگاشت/ جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است

گروه چندرسانه‌ای ــ امام خمینی(ره) فرموده است: «انقلاب اصیل ما جلوه‌ای از نهضت پُرعظمت حضرت رسول‌الله(ص) است، این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است».

به گزارش ایکنا از لرستان، امام خمینی(ره) در رابطه‌با دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن فرموده است: «۲۲ بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسل‌های آینده که همه آن‌ها ۲۲ بهمن را که غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند. بزرگ بشمارند روزی را که خدای تبارک و تعالی بر ملت ما منت گذاشت و این ملت را یکپارچه کرد و ملت ما را غلبه داد».
بنیانگذار انقلاب اسلامی همچنین در بیاناتی دیگر فرموده است: «۲۲ بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آينده بايد سرمشق همه قرار گيرد».

سخن‌نگاشت/انقلاب اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است

از دیگر بیانات امام راحل(ره) می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:
«فجر انقلاب، دميدن خورشيد استقلال و آزادی است» نهضت ايران، نهضتی بود كه خدای تبارک و تعالی در آن نقش داشت». «اين نعمت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهيد».«هرچه انقلاب اسلامی دارد از بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است».«ولايت فقيه برای شما يک هديه الهی است».
«اين انقلاب با تائيدات غيبی الهی پيروز گرديد». «انقلاب ما متكي به معنويات و خداست». «رمز پيروزی شما ايمان و وحدت كلمه بود».«انقلاب اصيل ماجلوه‌ای از نهضت پُرعظمت حضرت رسول‌الله (ص ) است. «اين اعجاز بزرگ قرن و اين پيروزی بی‌نظير و اين جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است».

انتهای پیام

captcha